Beste forum leden,
Ik ben op zoek naar een wat ongebruikelijke oplossing voor een stoel. Het situatie is dat er voor medische redenen achterste (billen) dagelijks moeten weken in een zoutoplossing. Het meest praktische is een gewone plastiek bakje (wel groot genoeg om met je achterste erin te zitten, zonder alle water eruit te persen).
Het probleem is dat indien plastiek bakje op de grond (in badkamer) staat, dat het onhoudbaar is om langere periode in deze zit/door je knieën houding te blijven. Persoon dient kleine 10-15 minuten zo te blijven.
Dus, ik zoek nu een oplossing in een vorm van een stoel, met daaronder plastiek bakje.
Heb al bijvoorbeeld stoelen gevonden welke als wc-pot dienen, echter is hier het bak veel te laag gezet (terecht) waardoor het in mijn casus niet bruikbaar is. Heb zelf getracht om het e.e.a. in elkaar te knutselen maar het is niet al te stevig en al na eerste gebruik gaat bakje breken of is er alsnog ondersteuning nodig met benen/armen.
Wie heeft een tip/advies hoe zo een stoel te realiseren? Het te gebruiken materiaal moet waterbestendig zijn uiteraard. Uiterlijk is volkomen onbelangrijk, zolang het zijn functie dient

Indien het ook op maat gemaakt kan worden, mits niet al te hoge kosten zou ook een optie zijn - maar waar zou ik zo iemand vinden om dat in elkaar te zetten?
Alvast bedankt!