LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] artlandreizen

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
bertenjanke

artlandreizen

Ongelezen bericht door bertenjanke »

Ben volgens Artland reizen genomineerd voor en e-bike.Krijg daarvoor op 16 juni een kosteloze dagtocht aangeboden. Dacht effe kijke of er ook een luchtje aanzit en kwam op deze site terecht waar dit bedrijf vaker is genoemd.
Ik kreeg vraagtekens door de vele type fouten die er inzitten.
Ik stuur de antwoordkaart dus niet terug!

hartelijke groet,

J.Noordzij-Bron

Emlichheimer

Re: artlandreizen

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

bertenjanke schreef:Ben volgens Artland reizen genomineerd voor en e-bike.Krijg daarvoor op 16 juni een kosteloze dagtocht aangeboden. Dacht effe kijke of er ook een luchtje aanzit en kwam op deze site terecht waar dit bedrijf vaker is genoemd.
Ik kreeg vraagtekens door de vele type fouten die er inzitten.
Ik stuur de antwoordkaart dus niet terug!

hartelijke groet,

J.Noordzij-Bron
Wij hebben jaren geleden ook zulke nominaties, gewonnen prijzen i.c.m. dagtochten "gewonnen". Wij hebben altijd netjes de antwoordkaarten ingevuld en aangegeven dat we met 4-6 personen kwamen. Uiteraard nooit gegaan, maar hun dus wel in de waan gelaten dat we kwamen. Heb echter nooit de gelegenheid gehad om te kijken of de bus ons ook kwam ophalen.
Na een aantal keren dit geflikt te hebben nooit weer wat gehoord.

Trijntruus

Ongelezen bericht door Trijntruus »

Ook ik ben genomineerd om op 16 juni de E-bike af te halen. Gezellig een dagtocht met koffie of thee (er staat The) en ontbijt. Exacte opstapplaats en locatie krijgen we nog te horen.
Dagtocht is natuurlijk volledig kostenloos, en we kunnen een promotieshow verwachten.
Krijg een onderbuik gevoel hiervan. Als ik bij de promotie niets bestel heb ik zowiezo de fiets waarschijnlijk niet gewonnen. :(

Denk niet dat ik er heen ga, net als andere personen toch maar eens op internet gezocht, en de naam Artland Reizen komt niet vertrouwd voor in dit geval.

Ben benieuwd hoeveel personen genomineerd zijn voor de E-bike en hoeveel fietsen er zijn te vergeven.............

dbotop

Ongelezen bericht door dbotop »

Ook wij hebben op 4 juni zo'n fantastische fiets "gewonnen". Wordt dus nog een hele tour alles in de bus te krijgen op 16 juni a.s.
Als kind hadden wij een truckje voor het "verkopen" van een lolly. We zeiden dan: "als je mij een dubbeltje geeft, mag je mijn lolly kopen". :lol:
Even serieus: de brief is juridisch gezien weliswaar misleidend, maar geeft weinig houvast de fiets te claimen. Ik vrees, dat de bus erg leeg blijft. Wellicht dat we er toch even gaan kijken om het hele verhaal aan Tros Radar kwijt te kunnen.

Emlichheimer

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Iemand nog naar de meeting geweest?

Gesloten