LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij Pearle gratis zonnebril op sterkte... of toch niet?

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Tjdb

Bij Pearle gratis zonnebril op sterkte... of toch niet?

Ongelezen bericht door Tjdb »

Bij mijn bril met varifocale glazen had ik recht op een zonnebril op sterkte. Helaas.. Dat bleek een bril waarmee ik goed in de verte kan zien, maar niet mee kan lezen, zoals met varifocus glazen. Dus geen varifocus. Als ik dat had gewild, dan had ik daar moeten vragen ( en extra moeten bijbetalen) oftewel Pearle heeft een vreemde definitie van " bril op zelfde sterkte" .. :(
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jun 2017 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Moneyman

Re: Bij Pearle gratis zonnebril op sterkte... of toch niet?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Tjdb schreef:Bij mijn bril met varifocale glazen had ik recht op een zonnebril op sterkte. Helaas.. Dat bleek een bril waarmee ik goed in de verte kan zien, maar niet mee kan lezen, zoals met varifocus glazen. Dus geen varifocus. Als ik dat had gewild, dan had ik daar moeten vragen ( en extra moeten bijbetalen) oftewel Pearle heeft een vreemde definitie van " bril op zelfde sterkte" .. :(
Een bril op sterkte is toch ook gewoon iets heel anders dan een bril met varifocusglazen? Ze leveren in mijn optiek (no pun intended) precies wat ze beloven.

Kijkeven

Re: Bij Pearle gratis zonnebril op sterkte... of toch niet?

Ongelezen bericht door Kijkeven »

Goedkoopste varifocus , montuur inclusief glazen en kleur kost€109,- volgens de Pearle site.
Zie dus het probleem niet.

Gesloten