LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Box HelloFresh geleverd zonder bestelling

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
annie92

Box HelloFresh geleverd zonder bestelling

Ongelezen bericht door annie92 »

Ik heb een lang geleden al eens ern box bij HelloFresh besteld. Nu heb ik de box een poos geleden op pauze gezet. Afgelopen zondag kreeg ik weer ern box aangeleverd zonder dat ik wat besteld heb. En geld hebben ze van mijn rekening geschreven. Deze heb ik terug geboekt. Ik heb aangeven dat ze box weer moeten ophalen. Maar dat doen ze niet. Ook moet ik alsnog betalen. Wat nu......
Laatst gewijzigd door Radar op 04 jun 2018 16:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanpassing door moderatie

Jefdus

Re: Box HelloFresh geleverd zonder bestelling

Ongelezen bericht door Jefdus »

De agenda op de website van HelloFresh heeft maar een beperkt bereik. U kunt hierin alles op pauze zetten, maar na verloop van tijd zal er vanzelf weer een week aanbreken die u niet op pauze heeft gezet, zoals bij u dus ook is gebeurd. De doos wordt dan gewoon bezorgd en u dient deze ook gewoon te betalen. U bent hierover immers een verbintenis aangegaan met HelloFresh. Als je geen boxen wilt ontvangen moet je niet de leveringen op pauze zetten, maar je gewoon afmelden.

Lady1234

Re: Box HelloFresh geleverd zonder bestelling

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Pauzeren kan volgens de site maximaal 12 weken. Als u helemaal niets meer had willen ontvangen, had u moeten stoppen.

Gesloten