LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easyslim betaalt nooit terug

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Astrid4

Easyslim betaalt nooit terug

Ongelezen bericht door Astrid4 »

Ik was begonnen bij Easyslim. Je tekent een formulier dat behandeling voor eigen risico is. Dit formulier en bijbehorende voorwaarden krijg je niet mee, worden ook niet gemaild. Ik kreeg gezondheidsproblemen en stopte.
Degene die mijn klacht behandelde wilde mijn medische gegevens inzien. Dit heb ik geweigerd. Vervolgens wees hij de klacht af en stuurde de algemene voorwaarden waarin staat dat ze niet aan restitutie doen. Mag dit zomaar?

NeoDutchio

Re: Easyslim betaalt nooit terug

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Astrid4 schreef:Ik was begonnen bij Easyslim. Je tekent een formulier dat behandeling voor eigen risico is. Dit formulier en bijbehorende voorwaarden krijg je niet mee, worden ook niet gemaild. Ik kreeg gezondheidsproblemen en stopte.
Degene die mijn klacht behandelde wilde mijn medische gegevens inzien. Dit heb ik geweigerd. Vervolgens wees hij de klacht af en stuurde de algemene voorwaarden waarin staat dat ze niet aan restitutie doen. Mag dit zomaar?
Over welke restitutie heeft u het? Is het een pakket van meerdere behandelingen, of kan het enkel op afspraak? De site is dusdanig 'helder' dat er niets op te vinden is.
Als u een abonnement of pakket bent aangegaan, bent u in principe gebonden aan deze afspraak. Als u dan om medice redenen moet afhaken is het wel zo normaal om ook de bewijzen te overleggen.

Enige punt is de algemene voorwaarden. Deze had u mee moeten krijgen en ook op papier moeten bevestigingen dat u ze gehad heeft. Er zijn op dit forum meer mensen aanwezig die op dat gebied beter geschoold zijn. Wellicht zit daar een mogelijkheid in. Door het ontbreken van de voorwaarden zou de overeenkomst wellicht direct opzegbaar moeten kunnen zijn.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Astrid4 schreef:Ik was begonnen bij Easyslim. Je tekent een formulier dat behandeling voor eigen risico is. Dit formulier en bijbehorende voorwaarden krijg je niet mee, worden ook niet gemaild. Ik kreeg gezondheidsproblemen en stopte.
U kreeg gezondheidsproblemen maar u weigert officieel te bewijzen dat het door Easyslim komt. Tja.....

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Je gaat een medisch niet noodzakelijke en niet bewezen effectieve behandeling aan en moet tekenen dat dit geheel voor eigen risico is.

Zelfs met de algemene voorwaarden in de hand zou ik deze "behandeling" nooit aandurven !

Gesloten