LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fitline

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
antjepaul

fitline

Ongelezen bericht door antjepaul »

heeft er iemand ervaring met het uit duitsland afkomstige fitline

Ruud van Santvoord

Re: fitline

Ongelezen bericht door Ruud van Santvoord »

Jawel, ik heb sinds juli 2006 ervaring met FitLine. Zowel met de producten waarover ik supertevreden ben als met het verdienstesysteem dat me een prettig inkomen geeft (+€5000).
Wanneer je meer wil weten reageer dan.

antjepaul

ben net teampartner geworden, staat me niet aan dat je persee een bestelling moet doen. of maandelijks een pakket afnemen. lijkt op een piramyde achtig iets. gebruik het zelf sinds kort. wilde weten wat er nou precies inzit. ook omdat ze zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is. ik kan daar verder niets over vinden.

Ruud van Santvoord

Ongelezen bericht door Ruud van Santvoord »

Wie is je sponsor?
Ik zou zeggen informaeer daar eens.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Ruud van Santvoord...
Als je geloofwaardig over wil komen, kun je beter je e-mailadres even veranderen.
Met een e-mailadres waarin FitLine voorkomt is het gewoon reclame.

antjepaul

ja maar ben er net nog niet mee begonnen, ben net teampartner geworden. kreeg een mail dat ik teampartner was moest 9.95 betalen maar geen banknummer of zo erbij. nou moet ik eerst een bestelling doen van 86 euro. kijk daarom mijn vraag. en ik kan geen wetenschappelijke onderzoeken vinden dat kan iedereen wel zeggen.5000? is dat maandelijks? je hoort toch zo vaak van dit soort dingen daarom dacht ik . ik ga is ff op onderzoek uit voordat ik ergens aan vast zit.

andrea78

Ongelezen bericht door andrea78 »

Ik heb ook ervaring met fitline. Het is een geweldig produkt. Mijn familie gebruikt ook fitline produkten.
Mijn vader heeft een reumatische aandoening. Hij gebruikt naast het basispakket gelenkfit. Zijn vingers kraken niet meer en hij kan werk wat hij voorheen moest laten ook weer doen.
Ik heb zelf geen darmproblemen meer en voel me super.
De vriend van mijn zus presteert beter op zijn werk.
Verder hebben we een weerstand waar je u tegen zegt.
Als er een griep heerst om ons heen, dan worden wij niet ziek :lol: :lol: :lol: :lol: ! Mijn vriend gebruikt geen fitline en die neemt vaak griepjes en zo mee naar huis, maar ik ben daar toch niet vatbaar voor.

Gesloten