wie heeft er ook problemen met afslankringen onderdeel van ruca sales uit Almelo
.ze reageren niet op emails telfoon sta je minimaal 1/2 uur in de wacht en krijg je nog niemand aan de telefoon kosten 70 ct per minuut.
Waar ze mee adverteren niet goed geld terug kan niet want je krijgt van hun geen adres waar het heen gestuurd ,stuur jet het op naar het adres wat op de factuur staat krijg je het weer terug.
nu al een tijd bezig hebben een ingebreke stelling van billink gehad ivm achteraf betalen maar daar kom ik ook niet mee verder.
wat kan ik verder nog doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terugkrijgen afslankringen Ruca sales uit Almelo
-
Re: Geld terugkrijgen afslankringen Ruca sales uit Almelo
Ik heb enorm veel problemen met afslankringen van Ruca Sales uit Almelo. Ze werken namelijk totaal niet! Het enige dat er van afslankt is mijn portemonnee.1976william schreef:wie heeft er ook problemen met afslankringen onderdeel van ruca sales uit Almelo
.ze reageren niet op emails telfoon sta je minimaal 1/2 uur in de wacht en krijg je nog niemand aan de telefoon kosten 70 ct per minuut.
Waar ze mee adverteren niet goed geld terug kan niet want je krijgt van hun geen adres waar het heen gestuurd ,stuur jet het op naar het adres wat op de factuur staat krijg je het weer terug.
nu al een tijd bezig hebben een ingebreke stelling van billink gehad ivm achteraf betalen maar daar kom ik ook niet mee verder.
wat kan ik verder nog doen?
Mensen die denken dat ze door dit soort ringen kunnen afvallen vragen er om opgelicht te worden door de verkopers.
Afvallen doe je maar op 1 manier, en dat is door je levensstijl en eetpatroon aan te passen.
Afvallen doe je maar op 1 manier, en dat is door je levensstijl en eetpatroon aan te passen.
-
Per direct opzeggen deze flauwe kul en nooit meer in deze onzin trappen. Afslankringen is de grootste onzin ....zoiets werkt natuurlijk niet.1976william schreef:wie heeft er ook problemen met afslankringen onderdeel van ruca sales uit Almelo
wat kan ik verder nog doen ?
Gewoon minder eten en meer bewegen, dat is echt de enige goeie manier .
Stuur een email naar : [email protected] ( met ontvangstbevestiging ) of
stuur een aangetekende brief naar : RuCa BV Twentepoort Oost 34-6 7609 RG Almelo en maak een copie hiervan voor jezelf.
Succes!