LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis uitproberen afslankproducten/of toch weer niet

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
Momary

Gratis uitproberen afslankproducten/of toch weer niet

Ongelezen bericht door Momary »

Ik kwam gisteren toevallig uit op forskolinnaturals.nl.
Daar kon je nu 10 dagen GRATIS afslankproducten testen.
Ik dacht mooi, nu heb ik de kans om dat te proberen. :D
Heb ook even de reacties van mensen gelezen, en die waren er over te spreken.
Zo gezegt, zo gedaan, en besteld.
Bestelformulier ingevuld, en 99 euro werd, als je op gratis uitproberen toetste 0 euro.
Dom van mij :oops: om daarna pas de voorwaarde te lezen, zag ik ineens staan:
als u het houd, dan moet u betalen, duh, hoe kan ik het dan in hemelsnaam testen :?: :?: (gratis)
Heb het gisteravond besteld, en net binnen gekregen, dit gaat mooi retour.
Kost me nog geld voor het terugzenden ook.
Dus al met al een waardeloze en misleidende reclame van forskolinnaturals.nl. :evil:
Anders kijk zelf maar eens.

NeoDutchio

Re: Gratis uitproberen afslankproducten/of toch weer niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent de zoveelste in de rij die denkt dat men iets gratis kan krijgen.

Bewaart u wel de track en trace van het terug sturen, geheid dat het bedrijf niets ontvangt en u gaat bestoken met incasso's.

En nee, ik ga niet op dat soort sites kijken. Als ik wil afvallen doe ik de edh methode, eet de helft. Met dit soort praktijken zal enkel uw bankrekening afvallen.

Momary

Normaal doe ik zoiets ook niet, weet ook niet waarom nu wel.
Is ook de eerste en laatste keer.
Je krijgt niets gratis, dat weet ik maar al te goed.
Foutje van mijn kant, en inderdaad mijn bankrekening zal wel dun worden, haha.
En die EDH methode ga ik uitproberen, haha.
Maar nog vind ik het een misselijke misleidende reclame.

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Buiten het feit dat je bankrekening slanker wordt vraag ik mij af: eet je echt zulke producten waarbij je niet weet waar het vandaan komt, laat staan wat er in zit........

Hoop dat het goed gaat met het retourzendingen !

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Momary schreef:Ik kwam gisteren toevallig uit op forskolinnaturals.nl.
Algemene voorwaarden worden wel van toepassing verklaard, maar zonder link. Onderaan de pagina zijn deze ook te vinden, maar dan zijn we weer niet downloaden. Je kunt de algemene voorwaarden in zijn geheel of gedeeltelijk vernietigen.
Momary schreef:Daar kon je nu 10 dagen GRATIS afslankproducten testen.
Dit is een misleidende handelspraktijk. Gratis betekent dat je er niets voor hoeft te betalen. Voor een dergelijk product zou dat inhouden dat je voldoende pillen krijgt voor 10 dagen. Je krijgt pillen voor 30 dagen. Het gevolg is dat je de overeenkomst kunt vernietigen en recht hebt op een schadevergoeding. Na vernietiging moeten we vaststellen dat de pillen geleverd worden met een factuur, zodat je deze als zijnde gratis mag houden (art. 7:7 BW). ;) Maar persoonlijk zou ik mij op het standpunt stellen dat ze de pillen zelf mogen komen op halen.
Momary schreef:Dus al met al een waardeloze en misleidende reclame van forskolinnaturals.nl. :evil:
Dat is de Reclame Code Commissie vast ook met jou eens. Het indien van een klacht is gratis voor consumenten.

Momary

Beste Alfatrion

Heb het pakje natuurlijk niet geopend om te kijken of er 10 of dertig pillen in zitten,
want dan ben ik helemaal de sjaak. Ga het gewoon terug sturen, dan maar de kosten
voor het retourzenden als leergeld gebruiken, maar het is gewoon belachelijk voor woorden.
Dank je wel voor je berichtje, ga even bij de RCC een klacht indienen.

Momary

Beste Alfatrion

Heb het pakje natuurlijk niet geopend om te kijken of er 10 of dertig pillen in zitten,
want dan ben ik helemaal de sjaak. Ga het gewoon terug sturen, dan maar de kosten
voor het retourzenden als leergeld gebruiken, maar het is gewoon belachelijk voor woorden.
Dank je wel voor je berichtje, ga even bij de RCC een klacht indienen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik ben van mening dat je juridisch gezien het pakket echt niet terug hoeft te sturen.

Je kunt ook gerust bellen of mailen (ik heb een screenshot van de pagina toegevoegd aan dit bericht) met ConsuWijzer, het juridisch loket van de Autoriteit Consument en Markt. Vraag hen gerust of dit dan een misleidende handelspraktijk is, je de overeenkomst dus kunt vernietigen, en of je het pakket als zijnde gratis (art. 7:7 BW) mag beschouwen.
Bijlagen
Forskolin_Naturals_en_Detox_Plus+_Tijdelijk_14_dagen_kosteloos_testen_-_2017-04-12_23.04.11.png
Forskolin_Naturals_en_Detox_Plus+_Tijdelijk_14_dagen_kosteloos_testen_-_2017-04-12_23.04.11.png (41.69 KiB) 1281 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

Momary

Beste Alfatrion,

Kijk hier kan ik tenminste iets mee, heb gelijk een vraag en klacht neergelegt bij Consuwijzer.
Dit is ook waarom je je verhaal hier neerlegt, niet om te horen of ik nu dom ben of uberhaubt
dit spul ga innemen, het gaat niet over mij, maar over het bedrijf, dat consumenten een loer draaien.
Trouwens ze hebben ook heel wat te zeggen over retour zenden, ik moest online een retourformulier
invullen, dan binnen 24 uur kreeg ik een mailtje dat het is goedgekeurd, met een unieke RMA nummer
dat ik moet vermelden, geen sticker of envelop erop plakken, wat ik wel heb gedaan,
en iets uitprinten en toevoegen, duh, hoe dan toevoegen????
Dank je voor je hulp, ik wacht Consuwijzer af.

Gesloten