LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe veilig zijn implantaten in je kaak?
-
Hoe veilig zijn implantaten in je kaak?
Ik wil 2 implantaten laten plaatsen in mijn onderkaak om daarop weer een brug te laten plaatsen.
Nu zie ik de uitzending over implantaten en vraag mij af hoe veilig een implantaat in mijn kaak is.
Weet iemand hier iets van?
Nu zie ik de uitzending over implantaten en vraag mij af hoe veilig een implantaat in mijn kaak is.
Weet iemand hier iets van?
-
Re: Hoe veilig zijn implantaten in je kaak?
Is natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb ze ca 15 jaar, mijn vrouw ca 10 jaar. Is gewoon perfect. Nooit problemen. Heel belangrijk dat het gemaakt wordt door iemand met liefde voor het vak.
Appels en dergelijke zijn geen probleem. Wel geen bierflesjes meer openen met de tanden.
Appels en dergelijke zijn geen probleem. Wel geen bierflesjes meer openen met de tanden.
Ik heb ze nu een jaar of negen. Nooit enig probleem gehad.
Zijn natuurlijk wel van een heel andere orde dan matjes of gevulde kussentjes.
Zijn natuurlijk wel van een heel andere orde dan matjes of gevulde kussentjes.
Degene waarmee het mee mis gaat, komen in de publiciteit..
De kaakchirurg heeft een inspanningsverplichting, geen resultaatverplichting.
De kaakchirurg heeft een inspanningsverplichting, geen resultaatverplichting.
-
Veilig. Nooit en probleem mee gehad. Gewoon doen.
https://p-magazine.be/met-deze-tandimpl ... sje-video/ bierflesje openen kan best hoor..
Theotrucker
vindt dit leuk
<cynisch aan> En vervolgens brak de implantaat uit, of luxeerde het kaakkopje, braken de kaakkopjes,........ <cynisch uit>
Alles wat je opzoekt op het internet is wel gevaarlijk, zo ook bv tanden en kiezen welke een wortelkanaal hebben gehad.
rondlopen op deze planeet alleen al is al gevaarlijk, hoef je zelf niet eens iets voor te doen.
Wortelkanaal behandeling
mijn vrouw heeft al meer dan 10 jaar implantaten in de onderkaak. nergens last van.ik zelf al meer als 17 jaar een nieuwe heup inplantaat ook nergens last van.