LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kaakonsteking na trekken kies

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
rozemarijntje

kaakonsteking na trekken kies

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

even een vraagje wie dit meer hebben gehad.
mijn kies was dus onder mijn kroon ,heel erg rot?was op de foto niet te zien,het is dat ik moest happen voor een andere kroon en hij kwam mee toen is het aan het licht gekomen..
nou lang verhaal kort,kies getrokken...daarna jak...denk ff na wat eruit kwan komen..was vrij gebeurd vrij,za zo pijn en ja ik dacht ,ja jeetje ze heeft zo lopen duwen hij was helemaal broos,geen last van gehad :oops: komt door de medicatie die ik allemaal slik...ze moet het voorzicht doen voor mijn andere kies en er ligt nog een verstandkies.ja hey op mijn 36ste! krijg ik nog misschien nog verstand de andere zijn er al uit :D
maar goed dus ik dacht ja dat komt daardoor,tot afgelopen maandag ik wel dacht...jak dit is niet goed...bellen kom maar die en die tijd,maar moest ook naar huisarts was ook belangrijk! serieus...en ik kan maar 1 ding (veel dingen mankeer ik)nou de dag erna...
ze heeft gekeken en schrok heel erg...man het was flink onstoken joh...
dat had ik ondertussen ook ergens wel door ihihihi uitgespoeld met waterstofperoxide en tabletjes in gestopt zo man ik heb heeeeeeeel veel meegemaakt operaties,arm die 3x pd subluxeert maar huilen zal je mij niet snel zien doen maar toen ahhhhhhhhhhhhh wel...
ja nu zakt het snel weg...ja na 3 kwartier...snel?maar goed ook kuur klacid gekregen normaal amoxiciline maar daar ben ik allergisch voor ...en nu gisteren weer geweest 2 dg later dus...en het zag er al wat beter uit weer behandeling gedaan net als di...nu maar afwachten,kaak is niet maar gezwollen..godzeidank
ja nu ga je lachen maar toen die kies getrokken werd ,is er ook aan de oogtand gwerkt en ik had dus zaterdags een blauw oog en links en rechts een dikke kaak,
mijn man durfde niet weg met me ihihi

heeft iemand dit ook gehad en hoe is het verlopen?lang geduurd..
ook de horrorverhalen hoor,maak mij niet uit...

fijne koningendag allemaal verders

Piet Za

Re: kaakonsteking na trekken kies

Ongelezen bericht door Piet Za »

Ik kreeg eens op een zondag een kiesontsteking werd verdoofd en de vrouwelijke tandarts, had te weinig kracht om de kies te trekken. De maandag erop kon haar mannelijke collega de kies er wel uittrekken

Ik heb 2 jaar lang last gehad hiervan en van schele hoofdpijn ik dacht dat ik een puntkop had :mrgreen:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

ik dacht dat ik een puntkop had
Dan alleen nog een rode puntmuts op, en we weten waar de kaboutertjes vandaan komen. :wink:

Maar idd, soms kunnen er dingen niet goed gaan, en dan krijg je van dit soort horrorstories. Of het veel voorkomt weet ik natuurlijk ook niet, maar ieder geval is er een teveel, je zou het liever anders hebben gehad.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@pie za ihihihih leuke naam

zo jeetje lekker dan ,dan heb je nog meer pijn man het hele weekend als er al aangesjort is ,nou gelukkig zei ik denk je dat het lukt,,ja hoor zegt ze,anders zit mijn vader er nog en beneden ,ze zitten vast aan een tantechnisch laboratorium daar loopt een kaakchirurg dus ik was safe :oops:

Gesloten