LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Misleidende website Specsavers
Re: Misleidende website Specsavers
TS zat toch in het buitenland om zijn ov-dinges niet op te kunnen zeggen?
Ik zie nergens staan dat hij niet in het buitenland is. Specsevers zit in vele landen.........
De advertentie in de OP ziet er dan wel weer érg Nederlands uitBrahms schreef:Ik zie nergens staan dat hij niet in het buitenland is. Specsevers zit in vele landen.........
Volgens mij is het wel misleiding.
Specsaver zegt alleen , dat : de 30 lenzen dag lenzen zijn en dat het 10 Euro kost.
Specsaver laat bewust in het midden voor welke periode je met deze hoeveelheid vooruit kan.
Met een abonnement zegt Specsaver alleen dat het vanaf 3,33 E per doosje per maand is.Hier laat Specsaver weer in het midden hoeveel lenzen er in het doosje zitten.
Wanneer ik het uitreken kan ik met 30 daglenzen voor 2 ogen maar 15 dagen mee doen.En geen 30 dagen.
Dat zijn dus net 2 weken ....
Neem ik een abonnement dan kan ik mits er nog steeds 30 lenzen in een doosje zitten , dus ook maar 2 weken mee doen.
Nou ik weet niet hoe jullie aan 1 maand komen , ik in elk geval niet ..
Specsaver zegt alleen , dat : de 30 lenzen dag lenzen zijn en dat het 10 Euro kost.
Specsaver laat bewust in het midden voor welke periode je met deze hoeveelheid vooruit kan.
Met een abonnement zegt Specsaver alleen dat het vanaf 3,33 E per doosje per maand is.Hier laat Specsaver weer in het midden hoeveel lenzen er in het doosje zitten.
Wanneer ik het uitreken kan ik met 30 daglenzen voor 2 ogen maar 15 dagen mee doen.En geen 30 dagen.
Dat zijn dus net 2 weken ....
Neem ik een abonnement dan kan ik mits er nog steeds 30 lenzen in een doosje zitten , dus ook maar 2 weken mee doen.
Nou ik weet niet hoe jullie aan 1 maand komen , ik in elk geval niet ..
-
Je opent een topic van vorig jaar
Hij had waarschijnlijk zijn lenzen niet intaxikemperman schreef:Je opent een topic van vorig jaar
Daar heb je helemaal gelijk in .....