Wat ik wil zeggen,
Ik hoef daar niet op te Google'n want ik ga daar niets bestellen. Maar ik kom ze hier op dit forum al tegen met niet echt positieve berichten. Ik ben zelf behoorlijk kritisch als ik met bedrijven in zee ga. Dit forum check ik altijd. Ook binnenkort als ik ga overstappen van energieleverancier, dan vallen de NLE's, de Qurrent's, de Oxxio's bij mij op voorhand al af vanwege slechte verhalen. Misschien het ene slechte verhaal meer persoonlijke ervaring dan het andere maar dat is mijn check. En ja, het klopt dat ik dan (direct) wat geld laat liggen. Maar indirect bespaar ik mij mogelijk een hoop ellende.
MarjonR schreef:En mensen blijven aanmanen, terwijl het pakket al lang geretourneerd is vind jij normaal?
Nee, is natuurlijk niet normaal maar ik kijk daar niet meer van op. Blijf maar aandringen als bedrijf, blijf maar angst creëren, en uiteindelijk betaalt een deel van de mensen toch wel. Zij weten ook van de slechte verhalen die de wereld in gaan oven hen en toch blijven mensen maar met hen in zee gaan.
Ik lees op dit forum verhalen, ik lees jouw verhaal nu, ik lees je reactie, dan vraag ik mij af hoe het kan dat mensen daar toch dingen blijven bestellen. Die vraag kun jij beantwoorden.
MarjonR schreef:. . . wellicht zelfs jij hier ook de fout in zou gaan . . .
Mogelijk, maar nogmaals, ik denk dat jij een simpele check van dit bedrijf niet gedaan hebt.
2 dingen:
Mensen moeten hun geld kwijt. Dat weten dit soort bedrijven en die spelen daar handig op in. Vroeger, nu en in de toekomst.
En gelijk hebben en gelijk krijgen is niet hetzelfde. Dus kiezen veel mensen maar eieren voor hun geld en betalen uiteindelijk maar.