LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schandelijk bericht... Hepatitis C bestaat niet?!

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
fuzzyfurry

Schandelijk bericht... Hepatitis C bestaat niet?!

Ongelezen bericht door fuzzyfurry »

Las ik op één op andere vage site en nou hoop ik maar dat die lui hun woorden INSLIKKEN! Hepatitis zou zogenaamd niet bestaan... IK SPREEK ER SCHANDE VAN!
Hierbij daag ik de wetenschappelijke wereld uit om mij gepubliceerd en door collega’s onderzocht wetenschappelijk bewijs te leveren dat een dergelijk virus bestaat.

Dat houdt in dat het zorgvuldig geïsoleerd is, volgens de fundamentele principes van de virologie. Als de medische gemeenschap besluit dat er een bepaalde ziekte is dan zeggen ze ook dat er een bepaalde bacterie is die dit veroorzaakt”.

Regush stelde verder: “In 1987 was er een medisch onderzoeksteam dat op jacht ging naar een virus om leverziekte te verklaren die was gelinkt aan wat men toen noemde non Hepatitis A en non Hepatitis B.

Dit team bestond uit wetenschappers van Centre for Disease Control (CDC) en Chiron Corp en anderen en claimde dat ze HVC (Hepatitis C) virus hadden ontdekt. Maar, tot op de dag van vandaag is niemand er nog in geslaagd om dit virus intact te isoleren, noch het te kweken in een cultuur.

Niemand is er in geslaagd om dit virus eruit te vissen, het te zuiveren (het te scheiden van een cel) en het te injecteren in een dier en zo Hepatitis C te veroorzaken. Niemand is er ooit in geslaagd om te documenteren volgens de traditionele regels van de virologie dat dit virus besmettelijk zou zijn. Niemand.

Echter, het geïnjecteerde bloed veroorzaakte geen Hepatitis. Dat had een waarschuwing moeten zijn. Het kenmerk dat zij ontdekten had misschien niets te maken met het virus. Hoe dan ook, de wetenschappers begonnen te vissen in leverweefsel om er toch één te vinden.

Wat ze vonden met behulp van hightech vergrotingsapparatuur was in feite een klein stukje genetische informatie. Op basis van tests om delen te reconstrueren van wat zij dachten dat een virus was, namen ze aan dat dit stukje genetische informatie ook wel RNA genoemd, een viraal was.

Ondanks dat ze geen enkel basisbewijs hadden dat hun “vangst” zich gedroeg als een virus. Maar, ze konden foto’s nemen van dit ongedefiniëerde materiaal met een elektronmicroscoop en publiceren onder de naam “Hepatitis C virus”.

Het maakt allemaal niet uit. Je kloont gewoon wat stukjes genetische informatie, bepaalt de genetische volgorde door gebruik te maken van indirecte methodes, je genereert proteïnen die waarschijnlijk afkomstig zijn van de genetische code van een virus, je doet een antilichaam test tegen deze genetische informatie, je test vele patiënten die blijken positief te reageren op deze genetische informatie en geloof het of niet, je hebt een epidemie”.

Regush deed een oproep aan onderzoekers om naar voren te komen en met hem publiekelijk de discussie aan te gaan omtrent de vraag of het Hepatitis C virus werkelijk bestaat. Niemand heeft dat gedaan.

In plaats daarvan kreeg hij een stortvloed aan brieven van mensen met Hepatitis C en patiëntenverenigingen. In veel van die brieven werd hij aangevallen en hij kreeg zelfs doodsbedreigingen.

Hepatitis C en bijbehorend virus bestaan alleen omdat het medische kartel zegt dat het bestaat en ze blijven simpelweg gegronde twijfels en vragen negeren.

Met Sovaldi is het opnieuw kassa voor het nieuwste en beste medicijn sinds lange tijd.

Bedenk een ziekte waarvoor geen duidelijk bewijs is, plak er een etiket met een naam op, ontwikkel een medicijn om deze ziekte te behandelen en verdien miljarden.

En ja, er zijn miljoenen mensen met leverproblemen. Maar, dat op zich is geen bewijs dat het Hepatitis C virus bestaat.
(INGEKORTE VERSIE)

http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=30

angel1978

Re: Schandelijk bericht... Hepatitis C bestaat niet?!

Ongelezen bericht door angel1978 »

En nu? Dat plaats je hier omdat?

Josephien12

Ongelezen bericht door Josephien12 »

fuzzyfurry schreef:Las ik op één op andere vage site en nou hoop ik maar dat die lui hun woorden INSLIKKEN! Hepatitis zou zogenaamd niet bestaan... IK SPREEK ER SCHANDE VAN!
Schandalig inderdaad. Heel goed dat u dit hier plaatst.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ fuzzyfurry, ik heb daar geen verstand van en kan er niet over
oordelen.
Maar mijn vraag aan u is waarom plaatst u dat hier ?

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Die site heeft als zelf uitgeroepen missie "het publiceren van onthullend en bewustmakend nieuws, waarbij de bekendmaking van buitenaards leven en de transformatie van de mensen en haar planeet centraal staan". En uiteraard linken ze in het artikel naar vergelijkbare sites als "bewijs," etc etc. Heel bekend, maar dit is dus niks meer dan een alu-hoedjes site. Overigens is die journalist die de vraag stelde, in 2004 overleden, en is er in de 10 jaar na zijn dood veel aanvullend onderzoek gedaan.

fuzzyfurry

Chocomelk schreef:@ fuzzyfurry, ik heb daar geen verstand van en kan er niet over
oordelen.
Dat zo op zo'n manier gevaarlijke dingen worden aangepraat via het web! Hepatitis C bestaat wel DEGELIJK!

https://www.google.nl/search?q=Hepatiti ... 3&ie=UTF-8

LEVENSGEVAARLIJK ALS JE HET BERICHT IN HET BEGINTOPIC VOOR WAAR NEEMT!
Laatst gewijzigd door fuzzyfurry op 18 mar 2014 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.

fuzzyfurry

angel1978 schreef:
fuzzyfurry schreef:
Chocomelk schreef:@ fuzzyfurry, ik heb daar geen verstand van en kan er niet over
oordelen.
Dat zo op zo'n manier gevaarlijke dingen worden aangepraat via het web! Hepatitis C bestaat wel DEGELIJK!
Ik neem aan dat je nog wel meer 'gevaarlijke' dingen op het web hebt gevonden ( of ken je het fenomeen internet nog niet zo lang ) ? Ga je die hier allemaal melden?
Heb het zelf ook gehad en het was geen pretje, Angel!

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

sjohie schreef:Die site heeft als zelf uitgeroepen missie "het publiceren van onthullend en bewustmakend nieuws, waarbij de bekendmaking van buitenaards leven en de transformatie van de mensen en haar planeet centraal staan".
Wat een hilarische site trouwens, ik kende hem nog niet. Goed voor uren en uren leesplezier! Het kan allemaal niet gek genoeg, fantastisch gewoon. Dit is echt aluhoedjes on steroids!

Chocomelk

De site die TS in de openingspost aangeeft heeft het ook
over een UFO meldpunt.... :shock: :lol:

Chocomelk

fuzzyfurry schreef:
oordelen.

https://www.google.nl/search?q=Hepatiti ... 3&ie=UTF-8

LEVENSGEVAARLIJK ALS JE HET BERICHT IN HET BEGINTOPIC VOOR WAAR NEEMT!
Je kan zelf toch ook wel een beetje je logische verstand laten werken en op andere
site's info op doen over Hepatitis C, als je al op zo'n vreemde site gaat zitten lezen.... :shock:

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

het is eigenlijk niet zo belangrijk, of hepatitus C wel bestaat, of niet bestaat.
aan de niet bestaande hepatitus C kun je net zo dood gaan als aan de wel bestaande hepatitus C.

gilas

Ongelezen bericht door gilas »

Niburu,dat is toch die website met al die complot theorieen en andere rare ideen?
Er zullen best wel mensen zijn die dat geloven maar die hebben vaak al..andere ideen,om het even netjes te zeggen.

Chocomelk

kwek van kwik kwek & schreef: Ach eleven, die bitch heeft gewoon een stevige beurt nodig. Nu ze die niet krijgt (vriendlief zal wel al maanden geleden gillend zijn vertrokken) haalt ze haar gerief hier.
Toendertijd werd er door moderatie gevraagd om niet op een trol
te reageren maar deze trol Kwek krijgt ook geen ban van de moderatie.

Kwekje je bent niet helemaal meer bij de tijd hoor, Angel is een man.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

newmikey schreef:
sjohie schreef:Die site heeft als zelf uitgeroepen missie "het publiceren van onthullend en bewustmakend nieuws, waarbij de bekendmaking van buitenaards leven en de transformatie van de mensen en haar planeet centraal staan".
Wat een hilarische site trouwens, ik kende hem nog niet. Goed voor uren en uren leesplezier! Het kan allemaal niet gek genoeg, fantastisch gewoon. Dit is echt aluhoedjes on steroids!
Ik zat ook te hikken van het lachen. :lol:

Isabel1

Ongelezen bericht door Isabel1 »

niemand heeft hepC ooit gehad, of je hebt het nog steeds of je bent dood

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

@fuzzyfurry, ook van mij de vraag waarom je hier dat bericht plaatst. Niburu is een bekende aluhoedjes site en slechts zeer weinigen nemen ze serieus. Juist door hier het bericht te plaatsen maak je ze groter dan ze verdienen.

Ik neem aan dat je ook op Niburu zelf de discussie bent aangegaan.

Chocomelk

Is toch niet meer normaal hier........een deal met de moderatie en dan mag
je blijven terwijl je wel trol topics hebt geopend.

Gesloten