ja de rest weet ik allemaal wel,alleen misschien dat nu een medicijn misschien gaat opspelen,niks nieuws??????????
inlgekruisjes zijn funest weet het en ik als rugpatient...verlies nog wel eens wat ...ahhhhhhhhhhhhhhhhhh dus ik kleed me 5x pd om....en als ik weg ga dan doe ik het,maar dat is nihil! en dan heb ik hele goede ...
maar ?ik heb met de apo overlegt en de zei ,het enige waar ik bij jou aan kan denken is...teveel suikers?maar ik snoep al niet zoveel,ja nu ff...met de kerst..maar normaal?
maar goed wat ik al zei we zien het wel...
er schoot me wel te binnen dat ik over gegaan was op andere toilletpaper...omdat ze elke keer geen page hadden.wie weet was dat wel geparfumeerd(geen goedkope troep hoor) en het was in de aanbieding...dus groot ingekocht,nu weer page...dus afwachten...
ja je weet het niet,moet zelf ook lachen bij het idee...
maar ja?
en na het sexen dan plas ik altijd en douchen..voor de blaas..ook geleerd...
ja....ik weet het ben gewoon een pretpakket.gelukkig kan ik nog om alles lachen
vorige keer had ik mijn man besmet maar we kregen een kuur en ik zei tegen hem yoghurt schijnt te helpen...nou geef maar ik hang hem wel in de yoghurt zie je het voor je....

nou ik kan niet veel bewegen maar ik lag toch dubel van het lachen
we zien het wel...
bedankt allemaal,als ik in jan og feb ergens bij de geneacoloog geweest bent en ik weet wat ,zal ik het eens neerzetten...
zal ook eens een grote fles echina?fors meenemen schijnt ook goed te zijn voor de weerstand...mag van de apo..met de medicatie
allemaal fijne..schimmelvrije dagen?ik hoef geen lekkere schimmelkaasjes...neem wel wat anders
fijne dagen,oprecht! en dank je wel!!!!!!