LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slaapkussens

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
DiverAlpha

Slaapkussens

Ongelezen bericht door DiverAlpha »

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen aan een onafhankelijke site die objectieve informatie geeft over slaapkussens. Mijn vrouw heeft al enige tijd last van haar nek na het wakker worden. We zijn langs geweest bij Tempur en hebben daar een testkussen meegekregen om uit te proberen.
Nu zijn we ook op het internet naar informatie aan het zoeken geweest maar daar zakt de moed van in je schoenen. Er zijn bijvoorbeeld een aantal sites die zeggen onafhankelijk te zijn maar deze sites blijken vervolgens opgezet door een fabrikant van een bepaald merk en praten iedereen dus hun kant op.
Er zijn ook diverse fysiotherapeuten, chiropractors en weet ik het allemaal die zeggen het ultieme kussen te hebben ontwikkeld, dus die durf ik ook niet om objectieve informatie te vragen.

Nu is mijn vraag eigenlijk, weet iemand waar ik objectieve informatie over slaapkussens kan vinden, waar voor- en nadelen van materialen, vormen, e.d. worden beschreven. Ik weet dat een slaapkussen erg persoonlijk is maar ik ben wel op zoek naar bovenstaande informatie om mijn keuze te maken.

Met vriendelijke groet,

Peter

anita1971

Re: Slaapkussens

Ongelezen bericht door anita1971 »

Ik heb al jaren een nekkussen van ikea.
Inmiddels €14,95, indertijd ben ik begonnen met een heel duur kunnen via een medische shop, dat kostte me toendertijd Fl 99,95.
Ze kwamen bij ikea op de markt en daar heb ik er eerst 1 geprobeerd terwijl ik het dure kussen ook nog had en wat bleek, het kussen van ikea was nog beter.............
Probeer het voor die €15,- eens.
Ieder mens is anders maar ik heb er baat bij, misschien uw vrouw ook.

Gesloten