ik wil in het buitenland kronen laten zetten. Wie heeft ervaring met Tand correct? Ze maken een offerte in Nederland en verzorgen ook de nabehandeling bij terugkomst.
Dank, Mirjam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tandarts
Re: tandarts
geen idee of ze het goed doen. wat mij op hun site wel opvalt is dat wat zij aan nederlandse prijzen hanteren als vergelijk grotendeels volledig uit de dikke duim komt. Echt grof staaltje valse/ verkeerde/gekleurde voorlichting dit. Geen eerlijke vergelijking dus. Een 3 delige zirconiumbrug kost echt niet fors meer dan 2000,-, eerder fors minder (zeg maar een 1500-1600,- dan ben je er echt wel). Ook bij de klikprothese op implantaten vergeten ze maar even te vermelden dat wanneer in nl gedaan het op 250,- na vergoed wordt vanuit de basisverzekering....(na aanvraag/machtiging). composietfacing is geen 300,- maar onder de 100,-. En bedragen bij tandsteen verwijderen zijn wel heel fors overdreven. Ander verhaal is parobehandeling , dat is duurder maar is ook een lang traject met vaak tussentijds terugkomen. kan je niet even in 1 bezoek /""vakantie"" doen, heeft structurele nazorg nodig....
eerst de NL prijzen zeer fors overdrijven, en dan roepen dat je 70% goedkoper bent, zo kan ik het ook...
voordeel is dus per saldo veel lager. en dan is er nog het punt van levensduur, die kan ik dus niet beantwoorden.
eerst de NL prijzen zeer fors overdrijven, en dan roepen dat je 70% goedkoper bent, zo kan ik het ook...
voordeel is dus per saldo veel lager. en dan is er nog het punt van levensduur, die kan ik dus niet beantwoorden.
-
hallo
Ik heb mn hele gebit via MTS laten opknappen in turkije!!Ik zag erg tegen prikken e.d op,maar het is totaal pijnloos verlopen en ik ben ontzettend tevreden!Ik kreeg 18 kronen en het resultaat is ontzettend mooi en natuurlijk.De tandarts daar had ik al gezien in nederland met een vooronderzoek,zodat je precies weet waar je aan toe bent en wie je behandeld.Alles gedaan in 8 dagen en ondertussen ook nog veel van Istanbul gezien.Al met al een echte aanrader voor mensen die het nodig hebben!!
Ik heb mn hele gebit via MTS laten opknappen in turkije!!Ik zag erg tegen prikken e.d op,maar het is totaal pijnloos verlopen en ik ben ontzettend tevreden!Ik kreeg 18 kronen en het resultaat is ontzettend mooi en natuurlijk.De tandarts daar had ik al gezien in nederland met een vooronderzoek,zodat je precies weet waar je aan toe bent en wie je behandeld.Alles gedaan in 8 dagen en ondertussen ook nog veel van Istanbul gezien.Al met al een echte aanrader voor mensen die het nodig hebben!!
Ook ik heb via http://www.medicaltravelservice.nl/tandarts/ mijn tandarts behandeling in Istanbul laten verzorgen. Ik heb eerst een consult gehad in Hilversum waar ik een behandelplan met prijzen heb gekregen. De hele organisatie, en ik bedoel ook in het voortraject waar ik veel vragen had, komt heel professioneel over. Mijn beslissing om mijn tandartsbehandeling in Istanbul te laten verrichten was mede door het interessante prijsvoorstel en de kennismaking met de tandartsen in Hilversum, snel genomen.
Ik ben nu een half jaar verder en heb 10 nieuwe kronen laten plaatsen. De tandartskliniek is heel netjes en hygienisch. Het resultaat is boven verwachting goed!
Terug in Nederland kreeg ik direct veel positieve opmerkingen over mijn nieuwe uiterlijk. Kortom, heel tevreden
Ik ben nu een half jaar verder en heb 10 nieuwe kronen laten plaatsen. De tandartskliniek is heel netjes en hygienisch. Het resultaat is boven verwachting goed!
Terug in Nederland kreeg ik direct veel positieve opmerkingen over mijn nieuwe uiterlijk. Kortom, heel tevreden
ja ja... overal lekker aan het spammen, u werkt gewoon voor/bij deze club. Die overigens aan verkeerde voorlichting doet.
voor belangstellenden:
diverse zaken zijn feitelijk juist duurder dan in NL, zoals bv de composietfacing, en thuisbleeksysteem (hier op zijn ergst regio 300,-, daar bijna 500,-)
Daarnaast staan er foto`s op van behandelde patienten met gebitsproblemen die zeer waarschijnlijk gewoon onder de regeling bijzondere tandheelkunde vallen, en daarmee dus nagenoeg kostenloos zijn. iemand die het dan daar laat doen is in zo`n geval dus duurder uit dan in NL....
Dus zorg in ieder geval dat u vooraf in NL goed geinformeerd bent over de (on-)mogelijkheden voordat u zichzelf tekort doet met iets wat op het oog een voordeel lijkt maar een groot nadeel blijkt te zijn...
voor belangstellenden:
diverse zaken zijn feitelijk juist duurder dan in NL, zoals bv de composietfacing, en thuisbleeksysteem (hier op zijn ergst regio 300,-, daar bijna 500,-)
Daarnaast staan er foto`s op van behandelde patienten met gebitsproblemen die zeer waarschijnlijk gewoon onder de regeling bijzondere tandheelkunde vallen, en daarmee dus nagenoeg kostenloos zijn. iemand die het dan daar laat doen is in zo`n geval dus duurder uit dan in NL....
Dus zorg in ieder geval dat u vooraf in NL goed geinformeerd bent over de (on-)mogelijkheden voordat u zichzelf tekort doet met iets wat op het oog een voordeel lijkt maar een groot nadeel blijkt te zijn...