LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuisapotheek

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
riahuib
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2010 18:25

thuisapotheek

Ongelezen bericht door riahuib »

Wij werden zondag avond gebeld door thuisaptheker of wij ons aan wil melden.
wij had gemeld dat we daar eerst wil over nadenken en dat ze terug mogen bellen.Toe onze verbazing kregen wij dinsdag een email van de thuisapotheek dat we zijn aan gemeld.
Wij vinden dit heel vreemd dat een instantie dit kan regelen zonder daar toestemming voor gegeven heeft.

superklaver

Re: thuisapotheek

Ongelezen bericht door superklaver »

dit is inderdaad heel vreemd. ik ben vorig jaar overgestapt van apotheek, maar ik moest dit bij de apotheek regelen. het kon niet anders. Ik zou ze direct een mail sturen dat u bij uw eigen apotheek blijft. en dat dit geen stijl is van ze om u aan te melden zonder uw toestemming. Service is erg belangrijk. vooral bij apotheken. zelf slik ik iedere dag zware medicatie en ben erg blij met de service van de apotheek die ik heb. ze boden vandaag ook een medicijnkluis aan zodat ik de medicatie ook buiten openingstijd kan ophalen. en anders kan je ze of ophalen bij de apotheek zelf of laten thuisbezorgen. nieuwe medicatie moet zowiezo bij de apotheek zelf opgehaald worden ivm de uitleg.

succes

bure
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2010 12:38

Re: thuisapotheek

Ongelezen bericht door bure »

De thuisapotheek lidmaatschap is gratis en hun service is uitstekend ik heb 30 minuten met de apotheek gesproken en dat heb ik nog niet eerder met mijn gewone apotheek kunnen doen. Het is erg fijn dat ze altijd op tijd het pakketje afleveren, ik hoef niet meer in de rij te staan en ook nog te horen krijgen dat het er toch niet is.

Alleen maar positieve ervaringen, ik zou zeggen doen!
desondanks hoort een aanmelding natuurlijk niet zonder je accoord

suc6 met je keuze

Gesloten