LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar komen mijn klachten vandaan?
Re: Waar komen mijn klachten vandaan?
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Op basis van jouw oog? Nee.amalia053 schreef:Kan het zijn dat ik bloedarmoede heb?Mucha schreef:Mijn huisarts was nog van de oude stempel. Geen medicijnen voorschrijven indien niet noodzakelijk.
Bij bloedarmoede moest ik een aantal dagen een stuk gebraden lever eten (gelukkig mijn favoriet stukje vlees) met een glas donker bier erbij.
Werkte uitstekend.
Ga naar een echte doktor en stop met jezelf zo gek maken om niets.
Dit klinkt echt alsof je een psychologische aandoening hebt, dus misschien eens bij de doktor informeren naar de geestelijke gezondheidszorg...
Ik ga morgen naar de huisarts!Julie4444 schreef:Op basis van jouw oog? Nee.amalia053 schreef:Kan het zijn dat ik bloedarmoede heb?Mucha schreef:Mijn huisarts was nog van de oude stempel. Geen medicijnen voorschrijven indien niet noodzakelijk.
Bij bloedarmoede moest ik een aantal dagen een stuk gebraden lever eten (gelukkig mijn favoriet stukje vlees) met een glas donker bier erbij.
Werkte uitstekend.
Ga naar een echte doktor en stop met jezelf zo gek maken om niets.
Dit klinkt echt alsof je een psychologische aandoening hebt, dus misschien eens bij de doktor informeren naar de geestelijke gezondheidszorg...
Bij uw huisarts was u toch 9 mei jl. al geweest? Wanneer is of wordt er dan bloed geprikt? Of gaat u morgen naar uw huisarts voor de uitslag van het bloedprikken. Overigens, a.d.h.v. de foto van uw oog: Dit is volstrekt normaal, niets mee aan de hand.
Ze gaan morgen bloedprikken.BreejKC schreef:Bij uw huisarts was u toch 9 mei jl. al geweest? Wanneer is of wordt er dan bloed geprikt? Of gaat u morgen naar uw huisarts voor de uitslag van het bloedprikken. Overigens, a.d.h.v. de foto van uw oog: Dit is volstrekt normaal, niets mee aan de hand.
Dit is niet meer serieus te nemen. Hoe vaak moet je iemand nog adviseren om naar een arts te gaan en niet op een consumentenforum medische vragen te stellen?
Volslagen geschuffeld, deze Amalia. Dus zielig. Of gewoon een trol die zich zit te bescheuren om iedereen die hier serieus op ingaat. Ik gok het tweede.
@Miepje,
Aan de ene kant begrijp ik uw veronderstelling, aan de andere kant weer niet
Het kan zijn de mensen de bevestiging in hun probleem zoeken en dat in "real life" niet krijgen en dan hier een lijntje uit gooien!!
Na dit topic gelezen heb, ga ik er echt vanuit dat er iets met TS aan de hand is (alleen op anders medisch vlak dan door haar gesteld)
P.s. Zit nu lekker in de zon dit te typen, op mijn mobie, hoop Amalia niet want de zon zou ook allerlei ziektes kunnen geven;-)
Aan de ene kant begrijp ik uw veronderstelling, aan de andere kant weer niet
Het kan zijn de mensen de bevestiging in hun probleem zoeken en dat in "real life" niet krijgen en dan hier een lijntje uit gooien!!
Na dit topic gelezen heb, ga ik er echt vanuit dat er iets met TS aan de hand is (alleen op anders medisch vlak dan door haar gesteld)
P.s. Zit nu lekker in de zon dit te typen, op mijn mobie, hoop Amalia niet want de zon zou ook allerlei ziektes kunnen geven;-)
Die wenkbrauw vind ik er overigens niet echt verzorgt uitzien.
Daar zou je toch een wat aan moeten laten doen, net als je nagels, met een rouwrandje op de foto is niet zo mooi.
Daar zou je toch een wat aan moeten laten doen, net als je nagels, met een rouwrandje op de foto is niet zo mooi.
Wij sluiten dit topic aangezien het hier niet om consumentenkwesties gaat. Binnenkort gaat het ook offline.