Nog even voor het slapen gaan: neem ze niet in, please. Als je "geluk" hebt krijg je alleen de race, maar dit soort medicatie slaat meestal op maag, lever en darmen. Doe wat anderen je aanraadde: dieëtiste/arts. Gebruik je verstand. En dit is alleen vriendelijk bedoeld.Brenda67 schreef:Ik heb ze bestelt en binnen gekregen heb 1 week geduurd dus best snel gegaan.
Nu is mijn vraag wanneer moet je die pillen in nemen s'morgens of sávonds? Moet je ze voor het eten of na het eten in nemen?
Want ik heb er voor de rest niks bij gehad wanneer en hoe en wat verder?
Wie kan mijn dit vertellen?
In afwachting van jullie.
Met vriendelijke groetjes van Brenda.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanner moet je die Nuvoryn pillen in nemen?
Re: Wanner moet je die Nuvoryn pillen in nemen?
Ik heb Nuvoryn (en dat andere spul) op 20 juli besteld in een opwelling toen het voorbij kwam op een site, niet gezocht naar referenties of iets dergelijks gewoon gelijk besteld, omdat ik het zat was met mezelf en een steuntje in de rug nodig heb en dat zag ik hierin...vandaag gebeld waar mijn pillen blijven, ben wel keurig te woord gestaan en het moet komen, ze zijn 23 juli vanuit het magazijn verstuurd en dan duurt het 4 tot 6 werkdagen....Nu lees ik dit allemaal ik moet maar eerst hopen dat ik de pillen krijg....ik hoop van wel anders is het al weggegooid geld en als het ik het zo lees krijg ik mijn geld niet echt terug dus een slordige 90 euro in de put.....Als ik het krijg, dan moet ik maar hopen dat het me steunt....maar dat lijkt nu utopie...had ik maar niet zo impulsieve handeling gedaan denk ik dan nu, maar goed ik ga maar duimen draaien dat de pillen volgende week binnen komen en dan maar hopen dat het werkt. Niet dan moet ik voor 90 euro op de blaren zitten en mag ik geen lekkere dingen kopen......en wellicht val ik dan echt wat af....Positief bekijken dan maar ......... Maar nog steeds hoop ik op dat wonder....
Eerlijk gezegd hoop ik voor u van niet, dan is het weggegooide geld tenminste de minste "schade". U kunt dan altijd nog proberen dit terug te vorderen.Marian71 schreef:Ik heb Nuvoryn (en dat andere spul) op 20 juli besteld in een opwelling toen het voorbij kwam op een site, niet gezocht naar referenties of iets dergelijks gewoon gelijk besteld, omdat ik het zat was met mezelf en een steuntje in de rug nodig heb en dat zag ik hierin...vandaag gebeld waar mijn pillen blijven, ben wel keurig te woord gestaan en het moet komen, ze zijn 23 juli vanuit het magazijn verstuurd en dan duurt het 4 tot 6 werkdagen....Nu lees ik dit allemaal ik moet maar eerst hopen dat ik de pillen krijg....ik hoop van wel anders is het al weggegooid geld en als het ik het zo lees krijg ik mijn geld niet echt terug dus een slordige 90 euro in de put.....Als ik het krijg, dan moet ik maar hopen dat het me steunt....maar dat lijkt nu utopie...had ik maar niet zo impulsieve handeling gedaan denk ik dan nu, maar goed ik ga maar duimen draaien dat de pillen volgende week binnen komen en dan maar hopen dat het werkt. Niet dan moet ik voor 90 euro op de blaren zitten en mag ik geen lekkere dingen kopen......en wellicht val ik dan echt wat af....Positief bekijken dan maar ......... Maar nog steeds hoop ik op dat wonder....
Ik bedoel hiermee als het spul niet komt kunt u die zooi tenminste niet innemen met allerlei mogelijke risico's. Nog buiten de "schade" van een teleurstelling dat het hoogstwaarschijnlijk niet werkt.