LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie heeft er ervaring met haptonomie?
-
wie heeft er ervaring met haptonomie?
mijn man gaat na heel erg veel geprobeerd te hebben nu naar een haptonoom, hij heeft veel last van stress en spanningen en maakt te veel adrenaline aan .na een jaar van alles geprobeerd te hebben op veel vlakken wil hij nu dit gaan proberen ! iemand ervaring hiermee. ik wil hem zo graag positieve verhalen vertellen want hij en wij weten zo langzamerhand niet meer wat te doen
Re: wie heeft er ervaring met haptonomie?
Ik heb er geen enkele ervaring mee. Pakt een haptonoom ook de oorzaken van de stress aan? U vindt waarschijnlijk dat ik er te makkelijk over doe, maar misschien is bijvoorbeeld een leukere baan een meer directe oplossing?manondoris schreef:mijn man gaat na heel erg veel geprobeerd te hebben nu naar een haptonoom, hij heeft veel last van stress en spanningen en maakt te veel adrenaline aan .na een jaar van alles geprobeerd te hebben op veel vlakken wil hij nu dit gaan proberen ! iemand ervaring hiermee. ik wil hem zo graag positieve verhalen vertellen want hij en wij weten zo langzamerhand niet meer wat te doen
(ik geef gelijk toe dat ik niet uw man's achtergrond verhaal ken)
-
is allemaal al aan de orde geweest,zijn baan is zijn hobby.hij heeft zelf geen idee waar het vandaan komt,het kan zelf uit zijn jeugd komen ? maar graag reacties met ervaringen
Aha, dat wist ik natuurlijk niet.
Al bij een psychiater geweest?
(Ik bedoel dat niet gekscherend)
Al bij een psychiater geweest?
(Ik bedoel dat niet gekscherend)