Goede middag samen
even iets onder de aandacht brengen en als iemand hulp weet dan hoor ik het graag.
Ik heb voor mijn moeder(75) op 4-okt. een abbo aangevraagd bij tele2 voor tv-internet-telefonie.Dit pakket heb ik afgelopen vrijdag ontvangen en met de begleidende brief waarin stond dat het pas vanaf maandag 31-10 geactiveerd kon worden,dit was geen probleem natuurlijk maar toen in maandagavond na 18.00 begon met installeren werkte de telefoon en de tv wel maar het internet niet,dus bellen met Tele2 hieruit bleek dat de laptop van mijn ma niet samenwerkte met het besturings systeem van tele2 (de laptop is geen jonkie) na eeen uurtje á 0,10 euries gebeld te hebben geen resultaat dus de volgende dag maar terug sturen die hap want het werkt niet volledig of je moet effe een nieuwe lappie kopen. Dat terug sturen en opzeggen zit dus nu het probleem in tele2 accepteerd dit niet ze zeggen je hebt een abbo en een opzegtermijn van 7 dagen die ingaan op 4 oktober(besteldag) en niet op leveringsdag 28 oktober.
dus zit ik hier nu aan vast of hoe zit het nu?
alle reacties zijn welkom
groeten leon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] abbo Tele2
-
Re: abbo Tele2
opzegtermijn gaat naar mijn idee in vanaf leveringsdag, je kan van te voren toch niet weten of het product aan je eisen voldoet
Re: abbo Tele2
@pareltje31
dit dacht ik ook maar tele2 beweerd dat dit opzegtermijn ingaat op besteldag en je het dan kunt opzeggen als je iets anders vind of ervanaf wil en dit staat los van de afleverdag.
Ze zeiden moet je maar in de algemene voorwaarden kijken (op het net)want daar staat dit geschreven,dit was wel grappig want hoe kun je dit doorlezen als je geen internet hebt.en toen was het natuurlijk stil aan de andere kant.
In mijn ogen is dit wel een redelijke manier van de mensen bij de poten hebben netjes gezegd natuurlijk.
dit dacht ik ook maar tele2 beweerd dat dit opzegtermijn ingaat op besteldag en je het dan kunt opzeggen als je iets anders vind of ervanaf wil en dit staat los van de afleverdag.
Ze zeiden moet je maar in de algemene voorwaarden kijken (op het net)want daar staat dit geschreven,dit was wel grappig want hoe kun je dit doorlezen als je geen internet hebt.en toen was het natuurlijk stil aan de andere kant.
In mijn ogen is dit wel een redelijke manier van de mensen bij de poten hebben netjes gezegd natuurlijk.