Ik wil iedereen waarschuwen voor Ross Tegel en Badkamerdesign uit Eindhoven.
Ze beloven een goede service, maar komen die niet na.
Ze zijn slordig in de afwerking van de tegels - rafelige tegelsnedes.
Wij hebben nu een conflict over het niet sluiten van 2 deuren van de hoge kast van het Shock badmeubel Sinea.
Deze deuren sluiten slecht waardoor ze de helft van de tijd open staan.
De badkamer is nu 1 jaar en 2 maanden oud.
Tot nu toe geen monteur gezien en een aangetekende brief gestuurd.
Toevallig net een half uur geleden een monteur aan de lijn gehad die misschien 8 oktober langskomt. Laten we het hopen.
Ze zitten dan wel bijna op de laatste dag waarop volgens de consumentenbrief de zaak verholpen moet zijn.
Dus ga niet in zee met bovengenoemd bedrijf!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Badkamer renovatie
-
Re: Badkamer renovatie
Goedemiddag,
Mijn ervaring met Ross Tegel- en badkamerdesign BV uit Eindhoven is ook absoluut niet goed.
Ze komen inderdaad hun afspraken totaal niet na en wat betreft oplossingen van services klachten en dat soort zaken weigeren ze ook hun verantwoording te nemen. Ik heb zo mijn vraagtekens met garanties???????????????????
Wellicht zijn er meer mensen die dit kunnen beamen??
Mijn mening is dat deze organisatie te snel / veel geld wil verdienen over de rug van de consument.
vriendelijke groet, Fritz.
Mijn ervaring met Ross Tegel- en badkamerdesign BV uit Eindhoven is ook absoluut niet goed.
Ze komen inderdaad hun afspraken totaal niet na en wat betreft oplossingen van services klachten en dat soort zaken weigeren ze ook hun verantwoording te nemen. Ik heb zo mijn vraagtekens met garanties???????????????????
Wellicht zijn er meer mensen die dit kunnen beamen??
Mijn mening is dat deze organisatie te snel / veel geld wil verdienen over de rug van de consument.
vriendelijke groet, Fritz.