Heeft iemand van jullie ervaring met Trend Inn uit Bunnik? http://www.trendinn.nl/
Wij overwegen een badkamer te kopen, maar ik kan geen ervaringen vinden op Internet. Het bedrijf bestaat sinds 2009. Het zijn vriendelijke mensen, tot nu toe geen vreemde verkooptechnieken (zoals: dubieuze contracten zonder dat duidelijk is waar voor getekend wordt, of absurd hoge prijzen die door onderhandeling iets minder absurd worden). Dus lijkt goed, maar ik zou graag nog iemand horen die ervaring heeft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Badkamer Trend Inn
-
Re: Badkamer Trend Inn
Beste Kopje thee,
Vraag gewoon referenties op, van reeds uitgevoerde werken.
Vraag gewoon referenties op, van reeds uitgevoerde werken.
kopjethee
Een begrijpelijke vraag. Vraag dus om minstens 3 referentie adressen. Willen of kunnen ze die niet geven, dan zou ik maar een blokje om lopen
Maxiem.
Een begrijpelijke vraag. Vraag dus om minstens 3 referentie adressen. Willen of kunnen ze die niet geven, dan zou ik maar een blokje om lopen
Maxiem.
-
Beste kopjethee,
Wij hebben dit voorjaar de badkamer totaal laten renoveren. Dus alle materialen bij hen gekocht en e.e.a. laten installeren. Tevens twee electragroepen en op zolder een wasmachine/droger aansluiting (2 stopcontacten en waterafvoer) laten aanleggen. De prijzen en aanneemsom zijn absoluut normaal, niet te hoog (wij zijn ook bij andere bedrijven geweest, dus hebben vergelijking). De werkzaamheden zijn duidelijk omschreven. Het waren zeer prettige onderhandelingen onder genot van een kopje koffie. Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben nu een perfekte en mooie badkamer. Met alle medewerkers een zeer goed contact, ofwel het klikte met de mensen enorm. Commucitie is zeer goed. Kon alles tegen ze zeggen. Ook als er iets in mijn ogen niet goed zou zijn , werd er zeer goed geluisterd en adviezen gegeven. Er was altijd overleg over hoe ik e.e.a. zou willen hebben. Dus zeer aan te bevelen. Nazorg ook zeer goed. Dit bedrijf is naar onze mening zeer aanbevelingswaardig.
Henk/XsaraPicasso
Wij hebben dit voorjaar de badkamer totaal laten renoveren. Dus alle materialen bij hen gekocht en e.e.a. laten installeren. Tevens twee electragroepen en op zolder een wasmachine/droger aansluiting (2 stopcontacten en waterafvoer) laten aanleggen. De prijzen en aanneemsom zijn absoluut normaal, niet te hoog (wij zijn ook bij andere bedrijven geweest, dus hebben vergelijking). De werkzaamheden zijn duidelijk omschreven. Het waren zeer prettige onderhandelingen onder genot van een kopje koffie. Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben nu een perfekte en mooie badkamer. Met alle medewerkers een zeer goed contact, ofwel het klikte met de mensen enorm. Commucitie is zeer goed. Kon alles tegen ze zeggen. Ook als er iets in mijn ogen niet goed zou zijn , werd er zeer goed geluisterd en adviezen gegeven. Er was altijd overleg over hoe ik e.e.a. zou willen hebben. Dus zeer aan te bevelen. Nazorg ook zeer goed. Dit bedrijf is naar onze mening zeer aanbevelingswaardig.
Henk/XsaraPicasso
Ik heb afgelopen maand de WC renovatie door TrendInn laten uitvoeren. Eerst diverse prijsopgaven laten doen en Trend Inn is zeer concurrend met de anderen. Wat nog belangrijker is, is de kwaliteit van het werk. Zonder meer uitstekend. Ook tijdens de werkzaamheden werd regelmatig overlegd over details, want je kunt wel alles van te voren regelen maar in de praktijk is het soms toch weer anders. indien u belangstelling heeft kunt u komen kijken hoe een en ander is uitgevoerd.