LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling Lidl-webshop laat op zich wachten

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Anna1952123

Bestelling Lidl-webshop laat op zich wachten

Ongelezen bericht door Anna1952123 »

goedemiddag ik wilde graag mensen waarschuwen voor de lidl webshop
ik hebt daar een tacker besteld met verzendkosten 7,95 gelukkig niet zo,n alarmerend hoog bedrag
deze zou de 27ste maart 2018 geleverd worden tussen 14,00 en 18,00
helaas kreeg ik niets binnen bij het telefoneren naar hun kreeg ik een fout in het magazijn track en tracecode die ze stuurden naar mijn e mail bleek niet geldig.
de tacker was wel op voorraad een klacht ingediend referentienr gekregen ook niets van gehoord
na mijn mededeling stuur mijn geld maar terug moest ik eerst op mijn pakket wachten anders konden ze niets terug storten maar weten niet wanneer mijn pakket geleverd word ,met de mededeling als ik na de pasen niets hebt ontvangen nog maar eens te bellen

hoogachtend
J M van Loon

rvjapio

Re: Bestelling Lidl-webshop laat op zich wachten

Ongelezen bericht door rvjapio »

Wat vreselijk voor u. U wacht al drie dagen? Hartelijk bedankt voor uw waarschuwing en veel sterkte.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Anna1952123 schreef:goedemiddag ik wilde graag mensen waarschuwen voor de lidl webshop
ik hebt daar een tacker besteld met verzendkosten 7,95 gelukkig niet zo,n alarmerend hoog bedrag
deze zou de 27ste maart 2018 geleverd worden tussen 14,00 en 18,00
helaas kreeg ik niets binnen bij het telefoneren naar hun kreeg ik een fout in het magazijn track en tracecode die ze stuurden naar mijn e mail bleek niet geldig.
de tacker was wel op voorraad een klacht ingediend referentienr gekregen ook niets van gehoord
na mijn mededeling stuur mijn geld maar terug moest ik eerst op mijn pakket wachten anders konden ze niets terug storten maar weten niet wanneer mijn pakket geleverd word ,met de mededeling als ik na de pasen niets hebt ontvangen nog maar eens te bellen

hoogachtend
J M van Loon
Fijn te lezen dat bij de Lidl ook mensen werken en er dus fouten worden gemaakt. Hoop dat u die paar dagen wachten nog overleeft.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Sjee, get a life, met 3 weken klagen ok maar 3 dagen?

Gesloten