Wij hebben in sept 2 matrassen en bedbodems besteld bij beterbed .Deze zijn onlangs bij ons geleverd.Bij controle door ons bleek dat wij de verkeerde maat bedbodems en matrassen hadden besteld.dom dom.Ik heb een mailtje naar beterbed gestuurd met de vraag of er geen passende oplossing gezocht kon worden.Commentaar van hun kant was dat ik binnen 3 dagen had moeten reageren bij de aankoop en dat dit niet meer kon na de leverdatum.is dit zo wie weet een antwoord
Thanks alvast voor het meedenken
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beter Bed
-
Re: Beter Bed
Hallo Helma,
een zoektochtje op de website van Beter Bed brengt mij inderdaad tot dit antwoord.
Kan ik na aankoop mijn order nog wijzigen?
Artikelwijzigingen kunnen tot drie werkdagen na de aankoopdatum aan het filiaal worden doorgegeven. Deze wijzigingen gelden uitsluitend voor gelijkwaardige en gelijksoortige artikelen. Na deze periode van drie werkdagen worden er 30% of 50% wijzigingskosten in rekening gebracht.
http://info.beterbed.nl/(d5ufj5fatxzsy0 ... NodeID=152
een zoektochtje op de website van Beter Bed brengt mij inderdaad tot dit antwoord.
Kan ik na aankoop mijn order nog wijzigen?
Artikelwijzigingen kunnen tot drie werkdagen na de aankoopdatum aan het filiaal worden doorgegeven. Deze wijzigingen gelden uitsluitend voor gelijkwaardige en gelijksoortige artikelen. Na deze periode van drie werkdagen worden er 30% of 50% wijzigingskosten in rekening gebracht.
http://info.beterbed.nl/(d5ufj5fatxzsy0 ... NodeID=152
Ik heb de vraag misschien verkeerd gesteld.Die regels die beterbed handhaaft mag dit?Of zijn er ook voorwaarden in de consumentenwetgeving waarop ik kan terug vallen om toch een andere maat matras geleverd te krijgen.
-
Dat lijkt me heel sterk, aangezien het consumentenrecht er vanuit gaat dat de klant niet fout zit, maar de winkel.
Hierbij ligt de fout bij jou, dus denk ik niet dat je van de winkel kan verwachten dat ze jouw fout gaan herstellen.
Maar kijk eens op de site van consuwijzer, wie weet.
Hierbij ligt de fout bij jou, dus denk ik niet dat je van de winkel kan verwachten dat ze jouw fout gaan herstellen.
Maar kijk eens op de site van consuwijzer, wie weet.