LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blokker 50 EUR Cashback actie Bosch stofzuiger BSG6B112

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
AD058

Blokker 50 EUR Cashback actie Bosch stofzuiger BSG6B112

Ongelezen bericht door AD058 »

27 oktober
blokker stofzuiger.jpg
blokker stofzuiger.jpg (217.78 KiB) 2061 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
een Bosch( BSG6B112) stofzuiger online gekocht bij Blokker met 50,00 cashback. Bij levering stofzuiger geen formulier ontvangen om de cashback aan te vragen. Blokker gebeld en die zegt dat het niet voor deze stofzuiger geldt. Raar want de 50, 00 cashback staat wel vermeld op de productpagina van de stofzuiger. Blokker blijft onwrikbaar en wil niet tot uitbetalen over gaan.

Barre Barry

Re: Blokker 50 EUR Cashback actie Bosch stofzuiger BSG6B112

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Die cashback komt van Bosch en niet van Blokker. Moet je dus op de site van Bosch kijken en zie je dat jouw stofzuiger er iet onder valt. Had je zo ook wel kennen snappen. Je krijgt niet zomaar meer dan de helft terug.

mjvDonkersgoed

Ongelezen bericht door mjvDonkersgoed »

Ook ik heb afgelopen 26-11 een stofzuiger gekocht online bij blokker.nl
duidelijk te zien op de advertentie dat het om de €50 cashback gaat.
Nu ik de stofzuiger wou registreren op Bosch.nl kwam ik erachter dat het om de stofzakloze stofzuigers gaat.
inmiddels een mailtje naar blokker gedaan maar nog geen reactie.
Zelfs al zou het een actie zijn van Bosch zelf dan is blokker verantwoordelijk voor de advertenties en ik snap dat er een foutje gemaakt kan worden maar niet bij meerdere artikelen.

Afbeelding
Afbeelding

overigens :
Wat is misleidend?
Als consument moet je je een goed beeld kunnen vormen van de prijs die je moet betalen voor een product of dienst. Aanbieders mogen geen onjuiste of misleidende informatie geven over de prijs. Ook mogen ze geen essentiële informatie weglaten die je als consument nodig hebt om een goed besluit over de aanschaf te kunnen nemen. Dit staat in de Wet Oneerlijke Handelspraktijken.
(bron: consumentenbond.nl)

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Ik denk zomaar dat Blokker verplicht is die E 50,00 te betalen. Je koopt de stofzuiger bij Blokker en bent dan niet verplicht overal en nergens te gaan zoeken of de duidelijk aangegeven korting wel van toepassing is.
Verder kan ik nergens vinden dat het een retouractie van Bosch is. Er staat alleen "50 Euro retour"
Zou maar eens flink met Blokker in discusie gaan, en dreigen met verdere stappen. Wat vaak wel helpt, even druk doen in een winkel als het er druk is, vinden ze niet zo leuk......... :D

Brahms

vogels schreef:
Brahms schreef:Echt goed gekeken dan! Je had alleen maar hoeven te klikken op mijn link van 28/10.
Prima gekeken, echter wel naar screenshot van de TS met daarop de afbeelding van de website van Blokker.
Ik zie daar een zearte balk met "retour 50 Euro" staan. Dat lijkt me dan toch echt op die stofzuiger betrekking te hebben.

mjvDonkersgoed

Ongelezen bericht door mjvDonkersgoed »

Vanmiddag een mailtje gehad van blokker :

Hartelijk dank voor je e-mail.

Het spijt ons te vernemen dat de registratie niet is gelukt.

De Bosch BSG6C110 stofzuiger maakt ook deel uit van de 50 euro retour actie. Helaas staat dit niet zo vermeldt op de website van Bosch. Wij zullen dan ook de 50 euro terugstorten op jouw rekening. Graag bieden wij onze excuses aan voor de verwarring en het ongemak.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Blokker Klantenservice

Goed gedaan Blokker!ik ben tevreden.

Brahms

mjvDonkersgoed schreef:.....Goed gedaan Blokker!ik ben tevreden........
Inderdaad goed gedaan Blokker, ik denk echter zomaar dat ze hun verlies genomen hebben. Immers zoals elders al vermeld, het retourbedrag is in geen verhouding tot de aanschafprijs.

Gesloten