LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boeterente ING bij oversluiten hypotheek

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
jvgalen

Boeterente ING bij oversluiten hypotheek

Ongelezen bericht door jvgalen »

Per eind maart 2017 ben ik lid geworden van Oversluitclaim, dit door het niet correct berekenen zoals in de media is gemeld.
Tussentijds af en toe contact/infomails gehad welke stappen er werden ondernomen maar de laatste tijd zeg een jaar geheel geen contact meer.
Na een mail waarin mij iets werd gevraagd heb ik diverse malen terug gemaild maar helemaal niets, ook geen bevestigingsmail o.i.d.
Geen telefoon nummer bekend ik zou nog langs kunnen gaan in Amsterdam.
Heeft iemand nog contact met oversluitclaim.nl of kan mij een idee geven hoe ze te contacten???
Hoor graag
Groet
Johan

berndv

Re: Boeterente ING bij oversluiten hypotheek

Ongelezen bericht door berndv »

Tja, ik denk dat een bezoekje de enige optie is.

Op zich wel een slim verdienmodel.
Oversluitclaim zoekt een grote groep mensen die de claim steunen. Iedereen met een hypotheek kan meedoen.

Voor de deelnemers wordt een schadevergoeding geëist. Wij ondersteunen verschillende van onze deelnemers die hierover een rechtszaak tegen hun bank zijn begonnen. Als deze procedures worden gewonnen wil Oversluitclaim opnieuw in onderhandeling treden met de banken over een collectieve regeling. Zijn de banken daar dan nog steeds niet toe bereid, dan zullen meer procedures moeten volgen.
Dus ze willen een claim doen, maar er moet wel eerst iemand zijn die een juridische procedure wint, en op basis van die winst gaan zij onderhandelen met banken.

Daarnaast innen ze 25 euro inschrijfgeld en incasseren ze 10% van de schadeclaim bij succes. Maar ik lees nergens informatie over de finaciele gesteldheid, succesverhalen, niets.

scontra

Re: Boeterente ING bij oversluiten hypotheek

Ongelezen bericht door scontra »

Volgens mij klopt de titel van dit topic niet !!!

Gesloten