Op 23 september jl. kwam er een man van de firma Bombini uit
's-Hertogenbosch aan de deur met de vraag of zij op dinsdag 28-09-2010 bij ons voor € 25,00 de dakgoten mochten reinigen. Dat vonden wij goed. Als je buren mee zouden doen dan kostte het ons maar € 20,00.
Dinsdagochtend kwamen er twee niet al te fris uitziende kerels langs. De één ging zeer luidruchtig de trap op. En de andere bleef al zo apart bij de auto staan.
Hij haalde wat uit onze dakgoot en gooide het zonder pardon zo bij ons op het gras. En schreeuwde alleen maar dubbel tarief, dubbel tarief....
Hij kwam onbenullig de trap en schreeuwde nogmaals naar mijn buurvrouw "dubbel tarief".achterstallig onderhoud. Terwijl wij iedere jaar zelf de dakgoten leegmaken.Mijn buurvrouw was overdonderd en verwees hen naar mijn man die het allemaal had afgesproken.
Mijn man deelde dezelfde mening dat ze dan de boel maar moesten inpakken want dat was niet de afspraak.
Wij wonen in een bomenrijk gebied dan moet je niet denken dat je er niets in zult vinden.
BOMBINI uit 's-HERTOGENBOSCH heeft een waardeloze service en is een niet erg sociaal bedrijf!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bombini 's Hertogenbosch
Re: Bombini 's Hertogenbosch
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Bombini is een waardeloos bedrijf. Oplichters zijn het.
Vorig jaar hebben ze bij m'n ouders zogenaamd de schoorsteen geveegd, wat kapjes op de schoorstenen gelijmd, en de nokvorsten 'gerepareerd'. Een kleine man bleef in de woonkamer, en was met briefjes in de weer om de prijs te bepalen, terwijl de forse lompe luidruchtige kerel die het dak 'repareerde' er ondertussen meer kapot maakte dan dat ie goed deed. Toen er enkele dagen na dato water de gang in stroomde zeiden ze aan de telefoon dat dat nog oud water was wat weg moest. Toen ik onlangs zelf het dak beklom ontdekte ik dat meneer Bombini zo'n 20-25 dakpannen kapot getrapt had & eveneens bleek dat ie de nok maar matig dichtgesmeerd had.
Het hele grapje, waar de heren nauwelijks 2 uur aan besteed hadden, heeft 1800 euro gekost.
Wees er op gerust mensen, dat u niet in de praatjes van Bombini trapt, laat u niet overrompelen.
Vorig jaar hebben ze bij m'n ouders zogenaamd de schoorsteen geveegd, wat kapjes op de schoorstenen gelijmd, en de nokvorsten 'gerepareerd'. Een kleine man bleef in de woonkamer, en was met briefjes in de weer om de prijs te bepalen, terwijl de forse lompe luidruchtige kerel die het dak 'repareerde' er ondertussen meer kapot maakte dan dat ie goed deed. Toen er enkele dagen na dato water de gang in stroomde zeiden ze aan de telefoon dat dat nog oud water was wat weg moest. Toen ik onlangs zelf het dak beklom ontdekte ik dat meneer Bombini zo'n 20-25 dakpannen kapot getrapt had & eveneens bleek dat ie de nok maar matig dichtgesmeerd had.
Het hele grapje, waar de heren nauwelijks 2 uur aan besteed hadden, heeft 1800 euro gekost.
Wees er op gerust mensen, dat u niet in de praatjes van Bombini trapt, laat u niet overrompelen.