LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Correct Schoorsteenveeg bedrijf Den Bosch 'het vervolg' ?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Bsch

Correct Schoorsteenveeg bedrijf Den Bosch 'het vervolg' ?

Ongelezen bericht door Bsch »

Ik werd onlangs op een redelijke agressieve manier verstaan gegeven dat ik een afspraak had om onze schoorsteen te laten vegen door Correct Schoorsteenveeg bedrijf uit Den Bosch. Ik was me geen kwaad bewust, wel kreeg ik een prachtige folder waarin stond dat men op een bepaalde tijdstip in onze straat schoorstenen veegde. Volgens mij is dat geen overeenkomst of afspraak. Voor een dergelijke afspraak moeten beide partijen ondertekenen. Mijn vrouw had de op dat moment vriendelijke verkoper aangegeven om te bellen met mij om te polsen of we uberhaupt wel interesse hadden, de schoorsteen van ons was immers recent gereinigd.
Nou ik heb het geweten: ik had een afspraak en wie ik wel niet was en dat ik een deurwaarder op mijn kreeg etc etc. Zelfs mijn buren (ik moet dat nog even navragen....) waren getuige geweest van de afspraak die ik of mijn vrouw met hen gemaakt zou hebben. Wat een onbeschofte verkoper. Ik wil iedereen graag waarschuwen om niet zomaar iets in je handen gedrukt te krijgen om dan vervolgens zogenaamde een afspraak te hebben over het verlenen van een dienst of het afnemen van een product.

Lianne83

Re: Correct Schoorsteenveeg bedrijf Den Bosch 'het vervolg' ?

Ongelezen bericht door Lianne83 »

Ook ik wil hier even een extra waarschuwing plaatsen over dit bedrijf - onze dakgoot moest gereinigd worden, dus ik had een afspraak gemaakt via de vertegenwoordiger die eerder deze week aan de deur kwam. Het tarief zou 2,50e per meter zijn, dus dan zouden wij voor 12,50 klaar zijn.

Mooi niet natuurlijk.. De goot is netjes gereinigd dat wel, maar ik moest 20 euro betalen. "want voor minder gaan we natuurlijk niet langskomen". Ook was er zgn van alles met het dak mis dat ze nu wel even voor me wilden oplossen. Er werd aardig wat druk uitgeoefend en ze hadden een vlotte babbel, denk dat veel mensen er snel voor vallen.

Uiteindelijk heb ik de 20e betaald om maar van de heren af te zijn. Het is me die paar euro niet waard om een hele procedure op te starten die waarschijnlijk niks oplevert. Les voor de toekomst, nooit meer iets via huis aan huis verkopers doen en zeker nooit meer in zee gaan met dit oplichtersbedrijf!!

Gesloten