LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] CV ketel kapot

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Ulbe

CV ketel kapot

Ongelezen bericht door Ulbe »

Vanavond ging bij ons de CV ketel in staking van ons huurhuis,

Dus Feenstra gebeld voor een monteur en hopende dat deze deze avond nog even langs kon komen, maar helaas, "morgen tussen 8.00 en 17.00 komen we uw ketel repareren, :shock:

Het is -3.5 graden celcius!, dan bevriest de boel!, "dan gaat u maar naar de bouwvereniging waar u het huis huurt!, :shock:

Het was onderhand al aardig koud geworden in huis, en mijn humeur was ook al niet best meer, :evil:

Toen ben ik via de computer informatie gaan zoeken over de betreffende ketel en de foutcode van het apparaat,

Het bleek te gaan om een verstopping van de condensafvoer van de ketel, want het onderhoud is ook al meer dan 4 jaar niet meer gedaan door Feenstra, we hebben er al over gebeld, maar we krijgen bericht...,

Dus zelf maar de ketel opengehaald, en deze condensafvoer schoongemaakt en doorgeblazen, nu zitten we weer warm,

Het is natuurlijk echt diep triest dat mensen anno 2009 zo worden afgescheept, en notabene wanneer het vriest!, :evil:

"Er waren geen monteurs genoeg bij Feenstra!,"

Ik persoonlijk krab me echt achter de oren met zo'n "service" :cry:

Wij zitten weer warm, maar de meeste mensen die er geen verstand hebben echt een probleem, dan is het kou lijden, en maar hopen dat de boel niet bevriest!,

Slecht werk van Feenstra!, een ander woord kan ik er niet vinden, en dit bij vriezend weer!.

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

D1RK

Re: CV ketel kapot

Ongelezen bericht door D1RK »

Als ze niet elke 2 jaar komen mag U de huur verlagen wegens achterstallig onderhoud, dus via woningbouw proberen en dan word deze wel tijdig schoongemaakt.

Ook het tijdstip van bellen is belangrijk, en ze komen binnen 24 uur!

Gesloten