Hallo,
In juni dit jaar werd onze badkamer verbouwd. Het doucheputje werd vervangen door een karwei douchedrain. Een week nadat wij de douche in gebruik hadden genomen begon het te stinken. Puur urine lucht. Nu zijn we er (eindelijk na lang zoeken) achter dat de stank ontstaat door de douchedrain. De douchedrain heeft geen goede waterslot/sifon waardoor de stank de douche in word gedrukt zodra iemand bij ons het toilet doorspoelt.
Wij hebben zelf alle spullen zoals drain toilet ect aangeschaft maar een erkend klusjesman heeft de badkamer verbouwing gedaan.( Keurig, zonder fratsen) Nu wil hij wel de probleem op lossen door een andere goed werkende drain of nieuwe putje in te plaatsen maar de kosten zijn voor mijn eigen rekening. Dat is zeker een volle dag werk . en niet te vergeten..de nieuwe tegels ect ect.
Nu is mijn vraag, waar heb ik recht op?? Kan ik iemand aansprakelijk stellen voor de extra onkosten die nu moeten worden gemaakt?
Hoe pak ik dit nu aan?
Groet Eyo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] douche drain probleem
Re: douche drain probleem
Het antwoord heb je zelf al gegeven.Nu is mijn vraag, waar heb ik recht op?? Kan ik iemand aansprakelijk stellen voor de extra onkosten die nu moeten worden gemaakt?
Aansprakelijk ben je zelf, blijkbaar niet, of helemaal niet goed laten informeren, dan
houd het op.
Wij hebben zelf alle spullen zoals drain toilet ect aangeschaft
Re: douche drain probleem
Eyo,yvojon schreef:Hallo,
Wij hebben zelf alle spullen zoals drain toilet ect aangeschaft maar een erkend klusjesman heeft de badkamer verbouwing gedaan....
Nu is mijn vraag, waar heb ik recht op?? Kan ik iemand aansprakelijk stellen voor de extra onkosten die nu moeten worden gemaakt?
Hoe pak ik dit nu aan?
Door alle spullen aan te schaffen en een klusjesman opdracht te geven deze op jouw instructie te installeren, ben je eigenlijk zelf opdrachtgever geworden - je eigen aannemer als het ware.
De enige die je aansprakelijk kan stellen is jezelf - dat is het gevaar van alles zelf aanschaffen en regelen.