LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Douchebak
Douchebak
Ik heb online een douchebak op maat laten maken. De kleur zou teak zijn. De kleur wijkt nl. heel sterk af van de kleur die ik heb. De verkoper zegt gewoon, tja had je maar naar de winkel moeten komen. Maar dat was voor mij 5 uur op en af. Verder was deze nergens te krijgen. Is erg balen
-
Re: Douchebak
Tja, als je iets speciaal op maat en naar eigen smaak laat maken, zou je er inderdaad een rit van vijf uur aan moeten wagen.
Lijkt mij dat als de kleur zo belangrijk is, zou ik er wat meer moeite voor doen, want via internet kunt u de kleur niet goed inschatten.
Lijkt mij dat als de kleur zo belangrijk is, zou ik er wat meer moeite voor doen, want via internet kunt u de kleur niet goed inschatten.
Foto's geven nooit een goed idee van de kleur. Teak is geen standaard kleurcode. Teak is een houtsoort en hout is een natuurprodukt wat vaak andere kleuren heeft.
Ja dat klopt. Teak is niet teak. Maar die bak is composiet dus geen hout. En de foto gaf een soort eikenkleur aan en hij is heel donkerrood bruin. Dat de kleur iets afwijkt is normaal.
En ja ik weet dat bij speciaal gemaakte dingen geen omruilgarantie is.
Op een foto ziet het er toch vaak anders uit als in het echt.Justme59 schreef:Ja dat klopt. Teak is niet teak. Maar die bak is composiet dus geen hout. En de foto gaf een soort eikenkleur aan en hij is heel donkerrood bruin. Dat de kleur iets afwijkt is normaal.
Helaas zal dit pech voor u zijn.
Als je geen gecalibreerde monitor hebt en de websitebouwer calibreert de kleuren van camera tot en met web ook niet, dan zeggen kleuren op een beeldscherm helemaal niks.Justme59 schreef:Ja dat klopt. Teak is niet teak. Maar die bak is composiet dus geen hout. En de foto gaf een soort eikenkleur aan en hij is heel donkerrood bruin. Dat de kleur iets afwijkt is normaal.