Makkelijke Ebook reader gevraagd in de PDA shop in Rotterdam gekocht een IRex voor 600,-- nu na twee jaar is het bedrijf failliet en de website voor downloads uit de lucht dus heb ik er niets meer aan, bovendien is het een ramptoestel en superingewikkeld, de PDA shop zegt niets meer voor mij te kunnen betekenen, en zeggen dat mijn E-Reader superverouderd is na 2 jaar!!!!
Fijne service van de PDA Shop in Rotterdam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-book reader
Re: E-book reader
U kunt als je de gebruiksaanwijzing goed leest ook andere dingen downloaden en lezen.
Ik gebruik deze voor de dagelijkse kranten als NRC en Volkskrant te lezen!
Dat je nu voor minder een beter apparaat krijgt, dat is altijd zo met dit soort nieuwe producten, de eerste Platte TV was ook reparatie gevoelig en matig en een huidige in de winkel is dus goedkoper en beter dus word reparatie lastig en duur!
En elke winkel kan failliet gaan en op 1 winkel vertrouwen is dus niet zo slim.
Ik gebruik deze voor de dagelijkse kranten als NRC en Volkskrant te lezen!
Dat je nu voor minder een beter apparaat krijgt, dat is altijd zo met dit soort nieuwe producten, de eerste Platte TV was ook reparatie gevoelig en matig en een huidige in de winkel is dus goedkoper en beter dus word reparatie lastig en duur!
En elke winkel kan failliet gaan en op 1 winkel vertrouwen is dus niet zo slim.