Beste
Wij hebben ongelooflijk veel problemen met ons administratiekantoor Intrema BV. in Scherpenzeel.
We zitten sinds januari bij dit bedrijf en geen van onze 48 leden heeft in de voorbije maanden een correcte servicekosten factuur ontvangen. Vragen van VVE leden aan dit kantoor worden niet in behandeling genomen. Na 6 maanden is een lekkage aan ons pand nog altijd niet verholpen. Ook andere onderhoudsklachten staan maanden open ondanks rappellering.
Nieuwste truuk van deze firma is het verplicht instellen van inhuur van een bouwkundige voor iedere wissewasje.
De begroting klopte niet en terugstorten van exploitatie overschot duurt ook maanden.
Weet iemand wat je moet doen om tussentijds van je adminstratiekantoor af te komen?
Kun je als VVE je administratiekantoor aansprakelijk stellen voor het uitblijven van reparatie?
Heeft iemand een beheerder die hij wel kan aanraden?
Graag response.
Beheerder van een middelgrote VVE in het Midden van ons land
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met administratiekantoor VVE Intrema BV
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 12 sep 2013 10:54
Ervaring met administratiekantoor VVE Intrema BV
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2013 13:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 sep 2013 13:36
Re: Ervaring met administratiekantoor VVE Intrema BV
Geachte lezer,
Als directie van Intrema bv geven wij hierbij aan dat wij ons absoluut niet herkennen in het anonieme bericht van een “verbijsterd lid” van een van de VvE’s die wij beheren.
In januari van dit jaar hebben geen nieuwe VvE met 48 leden in beheer genomen en als gecertificeerd beheerder kunnen wij ons de geuite beschuldigingen aan ons adres niet permitteren.
Vragen aan onze medewerkers worden prompt beantwoord en op dit moment staan er geen lekkageklachten open die niet in behandeling zijn.
De aantijging dat wij rentevergoedingen in eigen zak zouden steken slaat helemaal nergens op en zou overigens traceerbaar zijn in de jaarrekening die aan de leden wordt aangeboden.
Begrotingen worden behandeld in de algemene ledenvergadering en deze worden daar vastgesteld en hiervan wordt niet meer afgeweken. Facturen, de servicekosten betreffend, kunnen dus nooit onjuist zijn.
De algemene ledenvergadering kan altijd besluiten om het contract met welke leverancier dan ook op te zeggen, waarbij de contractvoorwaarden uiteraard moeten worden gerespecteerd.
Wij nodigen deze anonieme mailer uit om per ommegaande op een normale wijze contact met ons kantoor op te nemen zodat zijn/haar frustraties uit de weg kunnen worden geruimd.
Intrema bv
De directie
Als directie van Intrema bv geven wij hierbij aan dat wij ons absoluut niet herkennen in het anonieme bericht van een “verbijsterd lid” van een van de VvE’s die wij beheren.
In januari van dit jaar hebben geen nieuwe VvE met 48 leden in beheer genomen en als gecertificeerd beheerder kunnen wij ons de geuite beschuldigingen aan ons adres niet permitteren.
Vragen aan onze medewerkers worden prompt beantwoord en op dit moment staan er geen lekkageklachten open die niet in behandeling zijn.
De aantijging dat wij rentevergoedingen in eigen zak zouden steken slaat helemaal nergens op en zou overigens traceerbaar zijn in de jaarrekening die aan de leden wordt aangeboden.
Begrotingen worden behandeld in de algemene ledenvergadering en deze worden daar vastgesteld en hiervan wordt niet meer afgeweken. Facturen, de servicekosten betreffend, kunnen dus nooit onjuist zijn.
De algemene ledenvergadering kan altijd besluiten om het contract met welke leverancier dan ook op te zeggen, waarbij de contractvoorwaarden uiteraard moeten worden gerespecteerd.
Wij nodigen deze anonieme mailer uit om per ommegaande op een normale wijze contact met ons kantoor op te nemen zodat zijn/haar frustraties uit de weg kunnen worden geruimd.
Intrema bv
De directie