LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] espresso apparaat

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
bali

espresso apparaat

Ongelezen bericht door bali »

WIJ HEBBEN SINDS FEBRUARI DIT JAAR EEN DE lONGHI ESAM 4200 ESPRESSO APPARAAT.
wIJ ZIJN NIET TEVREDEN OVER DE TEMPERATUUR DIE MAAR 67 GRADEN WORDT, TERWIJL KOFFIE 84 GRADEN MOET ZIJN.
WIJ HEBBEN ER REEDS TWEE MAAL EEN MONTEUR BIJ GEHAD,MAAR GEEN ENKELE VERBETERING. DAN ZIJN HET DE KOPJES EN DAN DE KOFFIEBONEN, ENZ., MAAR OP KIESKEURIG ZIJN MEERDERE VAN DEZE ZELFDE KLACHTEN EN OOK HIER GEEN VERBETERING. GRAAG REAKTIES ALS U OOK DEZE KLACHT HEEFT. WIJ DRINKEN GEEN ENKELE KEER MEER MET PLEZIER KOFFIE, WANT DE TEMPERATUUR VAN DE KOFFIE IS BELANGRIJK. hET APPARAAT ZELF IS GEBRUIKSVRIENDELIJK EN MAKKELIJK SCHOON TE MAKEN, MAAR HET GAAT OM TOCH OM LEKKERE WARME KOFFIE.
[/b]

sjaan 1952

Re: espresso apparaat

Ongelezen bericht door sjaan 1952 »

Ik heb in 2006 een expresso delonghi aangeschaft voor de prijs van 449,00 euro in de 6 maand van 2008 begon het gedonder hij begon water te lekken en de koffie was niet warm meer,het blijkt dan dat er een firma HAS wordt ingeschakelt die de reparatie s doet het eerste wat men zei dat er geen garantie meer op zou zitten,natuurlijk een fout want je hebt 2 jaar monteur kwam thuis en de boiler moest vervangen worden,meneer is daarna gegaan alles goed dacht ik maar ik merkte dat de koffie lang niet de temparatuur haalde die zou moeten weer kwam er een monteur maar die zei dat de kopjes warm moesten zijn en er verder niks aan de hand was,ik heb weer de HAS gebelt en delonghi moest het apparaat maar opsturen,na ongeveer 2 weken kreeg ik hem terug en ja warme koffie en weer de boiler vervangen,nu vier maanden later weer de boiler defekt alleen is nu de garantie eraf,en is de grote delonghi niet van plan er wat aan te doen,men haalt alles uit de kast om maar niet een oplossing te hoeven aan te dragen het blijkt dat de consument teveel gebruikt maakt van het apparaat belachelijk ook zou ik geen durgal ontkalker gebruikt hebben,dus echt wel dus als U problemen hebt denk aan de garantie bij delonghi viert men feest als de garantie van apparaten ten einde is.

Gesloten