LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Firma Herzberg-Dachservice
Firma Herzberg-Dachservice
Ik kan melden dat de Firma Herzberg mijn dak in september 2011 keurig opnieuw en kosteloos behandeld heeft.
Laatst gewijzigd door bc600122 op 10 okt 2011 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Firma Herzberg-Dachservice
Je hebt toch zeker een rekening gekregen, waar het volledige adres met telefoonnummer opstaat.
Het door jou aangegeven 06 nummer bestaat niet, want in Duitsland beginnen GSM nummers met 0161/ 071/ 0172 enz.
Het telefoonnummer beginnend met 0631 is een kengetal van Kaiserslautern!
Het door jou aangegeven 06 nummer bestaat niet, want in Duitsland beginnen GSM nummers met 0161/ 071/ 0172 enz.
Stel dat het nummer wel klopt (ook in Duitsland kunnen bestaande nummers opraken ) dan moet u eerst 0049 en dan de eerste 0 van het nummer weglaten.
@Anitaanita1971 schreef:Stel dat het nummer wel klopt (ook in Duitsland kunnen bestaande nummers opraken ) dan moet u eerst 0049 en dan de eerste 0 van het nummer weglaten.
lees dit nog eens:
Vanuit Nederland 0049 631
Dachdeckerei Herzberg
Schulstr. 22
41065 Mönchengladbach
Tel.: 02161 9487833
Misschien is dit hem??
Schulstr. 22
41065 Mönchengladbach
Misschien is dit hem??
gerda1956 schreef:Dachdeckerei Herzberg
Schulstr. 22
41065 Mönchengladbach
Misschien is dit hem??
Zou kunnen, moet TS beantwoorden!
De Firma Herzberg wil graag contact met u over de genoemde klacht. U kunt hen bereiken via 06-21932686. De Firma Herzberg hoopt dat u zo snel mogelijk belt voor een afspraak.
Een tevreden klant van de firma Herzberg
herzberg schreef:De Firma Herzberg wil graag contact met u over de genoemde klacht. U kunt hen bereiken via 06-21932686. De Firma Herzberg hoopt dat u zo snel mogelijk belt voor een afspraak.
Dit is een Nederlands GSM Nummer, maar geen telefoonnummer van een duits
bedrijf.
Als de Firma Herzberg contact wil hebben met een ontevreden klant, moeten zij contact zoeken, niet omgedraaid en helemaal niet via een tevreden klant!
Ik heb inmiddels contact gehad met de firma Herzberg. Men heeft mij verzekerd in mei 2011 weer contact met mij op te zullen nemen en mijn dak in orde te maken. De reden dat het nu niet meteen zou kunnen is dat het te nat en te koud is om de coating te verwerken. Ik wacht af.
bc600122 schreef:Ik heb inmiddels contact gehad met de firma Herzberg. Men heeft mij verzekerd in mei 2011 weer contact met mij op te zullen nemen en mijn dak in orde te maken. De reden dat het nu niet meteen zou kunnen is dat het te nat en te koud is om de coating te verwerken. Ik wacht af.
Wat een onzin!
Dus je wacht gewoon nog 9 maanden, om dit te verhelpen?
Dus vanaf september tot mei, verwerkt het bedrijf geen coatings meer?
Dan wens ik jou heel veel sterkte!