LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gevel-/dakreiniging Van Krevelen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Moniquevdheijden

Gevel-/dakreiniging Van Krevelen

Ongelezen bericht door Moniquevdheijden »

Vorig jaar kwam Van Krevelen aan de deur voor dakreiniging en gevelreiniging. Groene aanslag zou verdwijnen en 3 tot 4 jaar weg blijven. De dakpannen zijn even redelijk schoon geweest, maar er komt weer wat alg op. De kopse kant van de dakpannen is niet behandeld en de gevel ook niet. Dit bleek pas na een paar weken vanwege inwerktijd van het middel.

Gebeld met een toenmalig telefoonnr (nu niet meer in gebruik). Met veel moeite kwam hij langs en hij zou een ander middel speciaal voor de gevel gaan halen in Assen en een week later dit op komen brengen. Nooit meer gezien of gehoord en niet meer bereikbaar. De huurauto die hij toen reed, is niet (tijdig) terug gebracht.

De factuur was zonder kvk-nummer en ik heb een brief met doorgestreept kvk-nummer (uitschrijving 2015).

Via Google zie ik steeds meer slechte recensies met dezelfde problemen.

Meer mensen die hem aan de deur hebben gehad? In welke regio zit hij nu? Verblijft vermoedelijk op campings.
Laatst gewijzigd door Radar op 15 aug 2017 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Harm.calc

Re: Gevel-/dakreiniging Van Krevelen

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Tja, kopen aan de deur van een ongevraagd product :oops:

Ook nu blijkt maar weer dat voor dit soort praktijken altijd nog een markt is. En ze gaan gewoon door. Bedankt.
Mensen moeten gewoon van hun geld af . . .

Dieke83

Ongelezen bericht door Dieke83 »

@TS mag ik vrage wat de kosten waren?

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Een idee,
om in uw buurt bij een ander gevelreinigingsbedrijf te vragen of de verblijfplaats en evtl. nieuwe aciviteiten bekend zijn?

Gesloten