LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (goede of) slechte ervaring mbt kwaliteit van MAESTRO Deuren

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.

Wat is uw ervaring met MAESTRO deuren

Goede levering, kwaliteit
0
Geen stemmen
Goede levering, kwaliteit
0
Geen stemmen
Redelijk problemen veroorzaakt door verkoper
0
Geen stemmen
Redelijk problemen veroorzaakt door verkoper
0
Geen stemmen
Redelijk problemen veroorzaakt door MAESTRO
0
Geen stemmen
Redelijk problemen veroorzaakt door MAESTRO
0
Geen stemmen
slecht problemen veroorzaakt door verkoper
0
Geen stemmen
slecht problemen veroorzaakt door verkoper
0
Geen stemmen
slecht problemen veroorzaakt door MAESTRO
2
67%
slecht problemen veroorzaakt door MAESTRO
1
33%

Totaal aantal stemmen: 3

Jeroen101

(goede of) slechte ervaring mbt kwaliteit van MAESTRO Deuren

Ongelezen bericht door Jeroen101 »

Hallo,

Kan iemand mij misschien ook zeggen of zij goede of slechte ervaringen hebben met een levering van MAESTRO deuren? (http://www.maestrodeuren.nl)

Ik heb namelijk zelf een dubbele deur besteld en geleverd gekregen maar helaas zitten er 7 kwaliteitsproblemen op 2 deuren die niet door de verkoper maar door MAESTRO zelf ontstaan zijn (glaslatten krom, valdorpel frezing vergeten, valdorpel niet geleverd, aanslaglatten verkeerde kleur, deurlijsten verkeerd model, beschadiging op de deur, niet 'grond verf glad afleveren. etc.).
Ben ik de enige die toevallig dit probleem heeft gehad of is het gewoon een maandagochtend deur (wat natuurlijk in de beste fabriek gebeurt).

Nadeel voor mij is alleen dat mijn 'wederverkoper' een conflict heeft met een andere deurleverancier die toevallig in hetzelfde pand zit als de Maestro deuren waarnemer in NL (steffex 0575 584460) en dat hun probleem mijn probleem is geworden daar MAESTRO nu niet mijn probleem wil oplossen omdat hun een probleem hebben mijn leverancier in relatie tot die andere deurfabrikant.
Voor nu heb ik de rechtshulp er maar opgezet maar vrolijk wordt je er niet van als je denkt voor Kerst een mooie dubbele deur in huis te hebben en nu 1 groot gapend gat ziet :|

Als iemand anders nog goede tips of suggesties heeft of dit ook eens ervaren heeft dan hoor ik het graag! Alle TIPS zijn welkom.

stofzuigertje

Re: (goede of) slechte ervaring mbt kwaliteit van MAESTRO Deuren

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Deze deuren zijn wel door erg veel bedrijven te leveren....

Maar niet het bedrijf die leverde maar waar U bestelde moet het oplossen.
Dus ga naar de dealer en die is aansprakelijk.
Als hij zaken doet met onbetrouwbare leverancier van deuren moet hij betere zoeken.

Dus laat je niet doorsturen maar de winkel waar U plaatselijk dit bestelde moet dit oplossen en dreig met als ze niet voor redelijke datum dit oplossen dat U het geld terug wilt zodat U elders kunt kopen.
Uw verkoper kan dan een betere leverancier zoeken die niet duurder maar wel beter is.

Gesloten