| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Goedkope-dakramen.nl: besteld, betaald, geen levering
-
Philippe_Lams
Goedkope-dakramen.nl: besteld, betaald, geen levering
Ik heb als Belgische zakelijke klant online bij Goedkope-dakramen.nl 2 platdakramen en opstanden besteld op 4 september 2017.
Betalingsbewijs is doorgemaild op 11 september 2017.
Er werden me eerst gezegd dat ze na 3 weken zouden leveren na ontvangst betalingsbewijs, daarna werd het na 5 weken en 4 dagen, vervolgens na 7 weken en 4 dagen, om dan te zeggen na 9 weken en 4 dagen.
Ik krijg ze die laatste leveringsdag 's morgens aan de telefoon ( de 1e keer in véél pogingen) en dan bevestigen ze nog dat er die dag wordt geleverd.
Maar dat was dan om van mij vanaf te zijn, want leveren hebben ze niet gedaan.
Vervolgens gemaild en gebeld maar geen reactie meer.
Op http://www.klacht.nl had ik na 6 weken al gezien dat er 50 klachten over hen (Holland techniek bouwproducten=bedrijf achter website blijkbaar) waren.
Dat had ik hen ook gemeld en gezegd dat ik hoopte dat het niet zover moest komen.
Ik heb ze nu tot komende vrijdag (24 november) gegeven om te leveren, anders volgt er een ingebrekestelling.
En ondertussen blijft dit bedrijf dus maar rustig verder doen ...
Langs welke weg kan ik hier ofwel alsnog mijn producten krijgen, ofwel mijn geld terug krijgen?
P.S.: ik post dit hier omdat ik me meen te herinneren dat ik als eens video's heb zien passeren waarin 'Tros-radar' zulke praktijken aankaart.
Alvast bedankt, mvg.
Philippe Lams
Lams Quality
Er werden me eerst gezegd dat ze na 3 weken zouden leveren na ontvangst betalingsbewijs, daarna werd het na 5 weken en 4 dagen, vervolgens na 7 weken en 4 dagen, om dan te zeggen na 9 weken en 4 dagen.
Ik krijg ze die laatste leveringsdag 's morgens aan de telefoon ( de 1e keer in véél pogingen) en dan bevestigen ze nog dat er die dag wordt geleverd.
Op http://www.klacht.nl had ik na 6 weken al gezien dat er 50 klachten over hen (Holland techniek bouwproducten=bedrijf achter website blijkbaar) waren.
Dat had ik hen ook gemeld en gezegd dat ik hoopte dat het niet zover moest komen.
Ik heb ze nu tot komende vrijdag (24 november) gegeven om te leveren, anders volgt er een ingebrekestelling.
Langs welke weg kan ik hier ofwel alsnog mijn producten krijgen, ofwel mijn geld terug krijgen?
P.S.: ik post dit hier omdat ik me meen te herinneren dat ik als eens video's heb zien passeren waarin 'Tros-radar' zulke praktijken aankaart.
Alvast bedankt, mvg.
Philippe Lams
Lams Quality
Laatst gewijzigd door Radar op 22 nov 2017 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link verwijderd
Reden: link verwijderd
Re: Goedkope-dakramen.nl: besteld, betaald, geen levering
U bent op het verkeerde forum, dit is een consumentenforum, u bent een zakelijke klant (bedrijf) met geheel andere rechten. En door uw bedrijfsnaam te vermelden maakt u ook nog reclame voor uw klusbedrijfje.Philippe_Lams schreef:Ik heb als Belgische zakelijke klant online bij Goedkope-dakramen.nl 2 platdakramen en opstanden besteld op 4 september 2017.
Alvast bedankt, mvg.
Philippe Lams
Lams Quality
-
Philippe_Lams
Mijn excuses, dat was in ieder geval niet mijn intentie, en zeker niet bedoeling om klanten te ronselen in Nederland !
Ik zal het dan terug verwijderen
Ik zal het dan terug verwijderen
-
Philippe_Lams
Sorry, maar ik kan het blijkbaar niet meer verwijderen omdat er gereageerd is.
Dus aan de moderator: gelieve dit topic terug te verwijderen.
Groeten
Philippe
Dus aan de moderator: gelieve dit topic terug te verwijderen.
Groeten
Philippe
-
NeoDutchio
Sorry dat ik het zeg, maar als klussenbedrijf zou u moeten weten met welke materialen u werkt. Dan weet u ook wat de kwaliteit is van goedkope aanbieders. Dan is het nu nog een geluk dat de schade slechts beperkt is tot de aankoopwaarde. Scheve en afgekeurde dakramen plaatsen levert veelal meer gevolgschade op.
-
Philippe_Lams
Louter ter info: het waren geen producten die zij zelf moest en in elkaar zetten of maken, maar kant-en-klare producten van de fabrikant, maar ik zal hier geen reclame meer maken e
Maar los van dat heb ik ondertussen mijn lesje wel geleerd.
Nederlandse webshops zijn meestal gewoon veel beter, praktischer en goedkoper dan de Belgische, wij lopen op zulke vlakken altijd achter
(ik zal het zelf maar zeggen
)
Maar los van dat heb ik ondertussen mijn lesje wel geleerd.
Nederlandse webshops zijn meestal gewoon veel beter, praktischer en goedkoper dan de Belgische, wij lopen op zulke vlakken altijd achter
(ik zal het zelf maar zeggen
-
stofzuigertje
1 Zoek altijd vooraf of er verse klachten zijn, en bij 50 gevonden zijn het er nu 51 helaas.... dus weet waar je bestelde.
2 Als je bij twijfel toch bestelde, dan maximaal 10% aanbetalen en rest bij aflevering, hier in NL kan pin en ik vermoed dat Uw bank dit ook kan....
Creditcard bij afleveren zou kunnen of zelf afhalen.
3 Consumenten forum maar als bedrijfje.... ik gebruikte de zakelijke computers en printers ook privé en daar klaagde niemand over.
2 Als je bij twijfel toch bestelde, dan maximaal 10% aanbetalen en rest bij aflevering, hier in NL kan pin en ik vermoed dat Uw bank dit ook kan....
Creditcard bij afleveren zou kunnen of zelf afhalen.
3 Consumenten forum maar als bedrijfje.... ik gebruikte de zakelijke computers en printers ook privé en daar klaagde niemand over.