Goedemiddag,
Even een vraagje, wij hebben voor ong. 2 maanden terug een Grohe badkamer kraan gekocht. nu kwam er tot mijn grote verbazing groene schilfers langs de rand vandaan en een dag later zat er rond de rand een soort van zwarte/koperkleurachtige aanslag op. Ik krijg het er met geen mogelijkheid van af.
Ik maak schoon met allesreiniger en badkamerreiniger, express niet met agresief spul.
Komt iemand dit bekend voor en hoe is het op te lossen?
Grohe is al gebeld, ik stuur ze morgen een paar fotos er van op.
Mvdg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Grohe Kraan
Re: Grohe Kraan
Staat er garantie op doos?
In bouwmarkt kun je dan vaak wegens matige kwaliteit deze retour brengen en andere kopen die wel goed Chroom heeft.
Bij schade door montage op randen vervalt de garantie echter...
In bouwmarkt kun je dan vaak wegens matige kwaliteit deze retour brengen en andere kopen die wel goed Chroom heeft.
Bij schade door montage op randen vervalt de garantie echter...
Dat is ook een probleem De doos hebben we niet meer en de bon ook niet vanwege bouwdepot betaling. Zodra Grohe om de bon vraagt zal die vast nog wel op te vragen zijn op de bank. En anders een bankafschrift?
Omdat voor garantie niet de montage maar aankoop datum beslissend is....
dus bon kan gevraagd worden dus maak een copy.
Digitale camera mag foto maken wegens Uw bouwdepot!
Verder is de doos ook nog in de winkel en als daar 1, 2 , 5 of 10 jaar op staat....
De meeste winkels hebben 14 dagen tot 1 maand ruilen en voor meer moet je bewijs hebben.
Ook willen ze dozen voor terug sturen dus zou U weer zelfde model moeten kopen voor nieuwe doos.
Een pin betaling is meestal niet voldoende omdat er meestal meerdere artikelen op staan of iets met toevallig zelfde waarde.
dus bon kan gevraagd worden dus maak een copy.
Digitale camera mag foto maken wegens Uw bouwdepot!
Verder is de doos ook nog in de winkel en als daar 1, 2 , 5 of 10 jaar op staat....
De meeste winkels hebben 14 dagen tot 1 maand ruilen en voor meer moet je bewijs hebben.
Ook willen ze dozen voor terug sturen dus zou U weer zelfde model moeten kopen voor nieuwe doos.
Een pin betaling is meestal niet voldoende omdat er meestal meerdere artikelen op staan of iets met toevallig zelfde waarde.