LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hsb shutters

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
annetje-tannetje

hsb shutters

Ongelezen bericht door annetje-tannetje »

Bij ons zijn onlangs de shutters geplaatst. Ook wij hebben erg lang moeten wachten, bijna een jaar. Maar ons geduld is wel beloond. Het ziet er geweldig mooi uit en alles paste prima, terwijl we een heleboel ramen hebben van verschillende maten.
Wij hebben ook op het punt gestaan om de aanbetaling terug te eisen omdat het zolang duurde, en de eerder beschreven beloftes en smoesjes waren ook bij ons van toepassing. Maar uiteindelijk zijn ze onder beheer van een nieuwe eigenaar wel de beloftes nagekomen.
De kwaliteit lijkt zo na de eerste weken prima, ik kan dat niet vergelijken met andere shutters. Maar ze zijn wel een stuk voordeliger dan elders.

Villaruimzicht

Re: hsb shutters

Ongelezen bericht door Villaruimzicht »

Wij zijn een middelgroot hotel in het centrum van Doetinchem. Hotel Villa Ruimzicht is uitgerust met shutters van HSB. We hebben in het begin de nodige problemen gehad met de bevestiging van de lamellen. De oplossing heeft even geduurd, maar is uiteindelijk toch gevonden. Ik ga ervanuit dat ze deze oplossing z.s.m. in het hele hotel gaan doorvoeren. Het getuigt van het nodige doorzettingsvermogen van de firma HSB. Ik nodig iedereen uit binnenkort naar het resultaat komen kijken. Met vriendelijke groet, Dennis Kaal (www.hotelvillaruimzicht.nl)

Gesloten