Wie weet hoe ik hiermee verder kan?
Ik heb sinds zaterdag de sleutel van mijn appartement. Gister wilde ik voor het eerst een wasje draaien maar bij het afpompen bleek de afvoerleiding dusdanig verstopt dat de hele keuken blank lag met water.
Loodgieter kon vanmorgen na 2 uur werk niets uithalen en gaat een offerte opstellen om eea open te breken om het euvel te verhelpen. Kosten schat hij in op meer dan 1000 euro, omdat van alles opengebroken moet worden.
Ik baal als een stekker natuurlijk, maar vraag me ook af wie dit moet gaan bestalen. Wat is de handigste weg? Makelaar aansprakelijk stellen, of verkoper? (verborgen gebrek) of via opstalverzekering? Volgens de VVE gaat die alleen over leidingen buiten de woning.
Ik hoop dat iemand een goeie tip heeft!
groeten Christien
nb; ik heb geen rechtsbijstandverzekering.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Huis gekocht;na 1e keer wassen blijkt afvoerleiding verstopt
-
-
Re: Huis gekocht;na 1e keer wassen blijkt afvoerleiding verstopt
Je zou zeggen dat de verkoper hiervan geweten moet hebben...
-
- Contacteer:
Re: Huis gekocht;na 1e keer wassen blijkt afvoerleiding verstopt
Heb je met een aankoopmakelaar dit appartement gekocht of zelf?
Met aankoopmakelaar, dan deze asap berichten en vervolgstappen nemen.
Zonder aankoopmakelaar, dan de verkopende makelaar asap berichten en vervolgstappen nemen.
Of de verkoper ervan geweten heeft laat ik in het midden, maar klink zeker als een verborgen gebrek in mijn oren.
Met aankoopmakelaar, dan deze asap berichten en vervolgstappen nemen.
Zonder aankoopmakelaar, dan de verkopende makelaar asap berichten en vervolgstappen nemen.
Of de verkoper ervan geweten heeft laat ik in het midden, maar klink zeker als een verborgen gebrek in mijn oren.