LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inbraak en voordeur
inbraak en voordeur
Naar aanleiding van inbraak in onze woning een nieuwe voor- en garagdeur gekocht. Nagevraagd of voordeur echt veilig is. Drie maanden na plaatsing wederom ingebroken, nu via de nieuwe, veilige (?!) voordeur. Blijkt inmiddels heel eenvoudig in te breken via het cilinderslot. Vervang dan de rozet en neem contact op met leverancier.
Laatst gewijzigd door beeki042 op 09 sep 2011 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: inbraak en voordeur
Zolang als er niet geadverteerd wordt met 'Onmogelijk om in te breken met deze voordeur!!!', kan ik mij heel goed voorstellen dat uw claim wordt afgewezen.
Sinds wanneer is de fabrikant van je voordeur aansprakelijk als een of andere !#$*(&!# inbreekt?
Sinds wanneer is de fabrikant van je voordeur aansprakelijk als een of andere !#$*(&!# inbreekt?
-
Voor een veilig slot, moet u eerst ter rade gaan of uw slot gecertificeerd is volgens de regels VRKI 2012.
Daarna moet u opzoek gaan naar een geschikte leverancier wie deze sloten heeft, het is als u het besteld heeft ook handig om er een beveiligingsbedrijf bij te zoeken, wie de kennis heeft om dit goed te monteren in uw deur.
Daarna moet u opzoek gaan naar een geschikte leverancier wie deze sloten heeft, het is als u het besteld heeft ook handig om er een beveiligingsbedrijf bij te zoeken, wie de kennis heeft om dit goed te monteren in uw deur.
U reageert op een bericht van 1 jaar geleden !PreventieDenekamp schreef:Voor een veilig slot, moet u eerst ter rade gaan of uw slot gecertificeerd is volgens de regels VRKI 2012.
Overigens kan een timmerman heel goed een beveiligd slot monteren in een deur.
Dat wel, maar misschien is PreventieDenekamp op zoek naar nieuwe opdrachtgevers "you never can tell".Chocomelk schreef:U reageert op een bericht van 1 jaar geleden !PreventieDenekamp schreef:Voor een veilig slot, moet u eerst ter rade gaan of uw slot gecertificeerd is volgens de regels VRKI 2012.
Overigens kan een timmerman heel goed een beveiligd slot monteren in een deur.
Haha !tenormin schreef: Dat wel, maar misschien is PreventieDenekamp op zoek naar nieuwe opdrachtgevers "you never can tell".
Dus allemaal naar PreventieDenekamp, hij heeft veel tijd en zit om werk verlegen dus uw sloten zijn morgen nog voor een prikkie vervangen !
Enkele jaren geleden is ook mijn buurvrouw via de voordeur bezocht door een of meerdere inbrekers. Terwijl haar voordeur werd verbeterd 's middags om 5 uur, hebben wij een beveiligingsfirma gebeld, die direct is gekomen met een tas vol materiaal om een en ander te updaten.
Anderhalf uur later was ik ruim € 1000 armer.
Volgens deze beveiligingsexpert houden wij de inbrekers nu buiten de deur.
Er zijn inbraken die minder opleverenAnderhalf uur later was ik ruim € 1000 armer.
-
Pommier schreef:Enkele jaren geleden is ook mijn buurvrouw via de voordeur bezocht door een of meerdere inbrekers. Terwijl haar voordeur werd verbeterd 's middags om 5 uur, hebben wij een beveiligingsfirma gebeld, die direct is gekomen met een tas vol materiaal om een en ander te updaten.
Uh en dat moest per direct? Om 7 uur in de ochtend?
Misschien had je ook even kunnen kijken welk bedrijf er goedkopere opties had?
Snap paniek maar??. ......
Nou ja je bent in elk geval nu veilig
Haha, veilig? Een bekende van mij zijn huis is beveiligd, dat wil je niet weten. Een fort is er niks bij. Maar hij werd toch gekneveld en de andere "heren" hebben spullen meegenomen. Als je nagaat dat er een heleboel geld voor een tip word uitgeloofd, kan je wel bedenken dat er niet alleen een schilderijtje van de muur is gehaald. Er zijn (en zullen) altijd "slimmerds" zijn die wel alle beveiligingen weten te omzeilen. "Ze" nemen de tijd en observeren de persoon in kwestie en dan pas slaan ze toe.
Laatst gewijzigd door tenormin op 26 okt 2012 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Vogels, je mag hier toch geen namen noemen? Daarom had ik in "verhaal", om herkenbaarheid trachten te voorkomen, mevrouw ook maar "vastgeplakt". Ja, sorry, tuurlijk Quote 500, maar ik kan niet eens tot 10 tellen, dus was ik aardig op weg. Maar nogmaals, ben niet blij dat u namen gaat noemen. Jammer dat ik dit op site moet schrijven (PB'loos).
Heb een bel met een camera. een druk op de knop en ik
zie in de kamer wie er voor de deur staat en er wordt tevens een foto
van genomen.Kosten 110€
van genomen.Kosten 110€
Ze bellen niet aan, ook een camera helpt maar ten dele. 't Is leuk dat er foto's gemaakt kunnen worden, maar desondanks, dat helpt dus niet. De zaak van mijn zoon is prachtig beveiligd, er staat op zijn site nog steeds de twee inbraken in 1 uur tijd die werden gepleegd, alles met camera opgenomen, alleen één dingetje ontbreekt: de 4 daders. (En de lege brandkast).lumarak schreef:Heb een bel met een camera. een druk op de knop en ik
van genomen.Kosten 110€
-
vogels schreef:http://nos.nl/artikel/395496-miljoen-ti ... erval.htmltenormin schreef:Haha, veilig? Een bekende van mij, mag geen namen noemen maar aantrekkelijk door de Quote 100, zijn huis is beveiligd, dat wil je niet weten. Een fort is er niks bij. Maar hij en zijn vrouw werden toch mooi gekneveld en de andere "heren" hebben spullen meegenomen. Als je nagaat dat er €1.000.000,00 voor een tip word uitgeloofd, kan je wel bedenken dat niet alleen een schilderijtje van de muur is gehaald. Er zijn (en zullen) altijd "slimmerds" zijn die wel alle beveiligingen weten te omzeilen. "Ze" nemen de tijd en observeren de persoon in kwestie en dan pas slaan ze toe. Wat dat betreft ben ik blij niet in de Quote te staan.
Wim Zegwaard is ook een bekende van mij (Bea ook trouwens).Een bekende van mij, mag geen namen noemen
Alleen hij, zijn vrouw niet.Maar hij en zijn vrouw werden toch mooi gekneveld
Quote 500, bedoel je.Quote 100
@ vogels
Ternomin is discreet en u walst er even zo boem overheen...waar is dat nou voor nodig.
Even laten weten ik ken ze ook...?
Die mensen vragen wr trouwens ook niet om ,om hier genoemd te worden!
Sorry..beetje
-
Nou, Roos, dan zou tenormin misschien iets beter haar best moeten doen om de boel te anonimiseren.
Als zij niet over de Quote was begonnen of over de € 1.000.000 beloning, was vogels nooit op het idee gekomen om eens te gaan Googlen wie het betrof.
Het komt meer over alsof tenormin even wil opscheppen over wie zij wel niet kent, dan dat het echt iets toevoegt aan het onderwerp.
Dat overigens door TS behoorlijk is aangepast.
Als zij niet over de Quote was begonnen of over de € 1.000.000 beloning, was vogels nooit op het idee gekomen om eens te gaan Googlen wie het betrof.
Het komt meer over alsof tenormin even wil opscheppen over wie zij wel niet kent, dan dat het echt iets toevoegt aan het onderwerp.
Achteraf bezien is dat inderdaad stom geweest. Opscheppen over een bekende? De man is gewoon een rijk geworden schroothandelaar, niks bijzonders aan, hoor. Kende hen al voor ie ook nog maar wat te makke had. Maar inderdaad, die Quote met n.b. het verkeerde nummer had ik niet moeten schrijven, daar heb jij weer gelijk in. Ik kan het wel corrigeren maar dat gaat niet meer, hé, staat er nu toch al gequoted..VioletPrue schreef:Nou, Roos, dan zou tenormin misschien iets beter haar best moeten doen om de boel te anonimiseren.
-
@vpVioletPrue schreef:Nou, Roos, dan zou tenormin misschien iets beter haar best moeten doen om de boel te anonimiseren.
sorry maar iemand daar boven schrijft ook ,van ik heb dat als alarm voor mezelf
en tenormin schrijft eigenlijk van...nou ja je kan jezelf beveiligen wat je wilt maar als ze willen,ben je toch wel de pineut...
sorry maar als je gewoon iemand kent,en ja misschien heeft ze iets teveel info gegeven,maar dan nog,wil dat toch niet zeggen dat je gelijk opschept?
ik ken ook zat rijke mensen,en ja die kan je ook vinden via google en ja die zijn ook de pineut geweest...
dus als ik dat verhaal zou vertellen dan moet dat maar helemaal achterhaald wie dat dan zou zijn?en hier even met naam en toenaam neergezet worden??
het is toch geen kip ik heb je spelletje?
zo komt dat van meneer vogels nu over....
sorry dat ik het zeg?
Als ze echt binnen willen komen dan komen ze binnen, een raam is er ook zo uitgesneden.Pommier schreef:Enkele jaren geleden is ook mijn buurvrouw via de voordeur bezocht door een of meerdere inbrekers. Terwijl haar voordeur werd verbeterd 's middags om 5 uur, hebben wij een beveiligingsfirma gebeld, die direct is gekomen met een tas vol materiaal om een en ander te updaten.
Weet je wat het beste werkt om inbrekers tegen te houden :
hang je loonstrook voor op de raam
Dat kan natuurlijk ook weer aanlokkelijk zijn.
-
Is tegenoordig gemaakt van papier waarin uien verwerkt is.Chocomelk schreef:Als ze echt binnen willen komen dan komen ze binnen, een raam is er ook zo uitgesneden.Pommier schreef:Enkele jaren geleden is ook mijn buurvrouw via de voordeur bezocht door een of meerdere inbrekers. Terwijl haar voordeur werd verbeterd 's middags om 5 uur, hebben wij een beveiligingsfirma gebeld, die direct is gekomen met een tas vol materiaal om een en ander te updaten.
Weet je wat het beste werkt om inbrekers tegen te houden :
hang je loonstrook voor op de raam
Dat kan natuurlijk ook weer aanlokkelijk zijn.
Elke keer dat ik hem krijg springen de tranen in mijn ogen