LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Koot verhuizers in Rijswijk: erkende verhuizer....
Koot verhuizers in Rijswijk: erkende verhuizer....
Wij zijn in maart van dit jaar verhuist en hebben daarvoor een erkend verhuisbedrijf ingeschakeld: Koot verhuizers in Rijswijk. Keurig een offerte ontvangen en deze ondertekend dus er kon niks verkeerd gaan.... of toch? Er is helaas een aantal zaken beschadigd tijdens de verhuizing, ach niks aan de hand dachten wij want we hebben te maken met een erkende verhuizer. Schade direct gemeld en .........we wachten nog steeds op afhandeling: talloze telefoontjes, mailtjes, toezeggingen en (8!) maanden later
Re: Koot verhuizers in Rijswijk: erkende verhuizer....
Zeg dat als zij niet binnen 1 maand betalen dat U Uw rechtsbijstands verzekeraar zult inschakenen...
Ook als je niet verzekerd bent helpt deze waarschuwing meestal wel!
Ook als je niet verzekerd bent helpt deze waarschuwing meestal wel!
Re: Koot verhuizers in Rijswijk: erkende verhuizer....
Ga ik zeker proberen. Bedankt voor de tip.
Re: Koot verhuizers in Rijswijk: erkende verhuizer....
Hallo Daani,
Jammergenoeg hebben wij een paar jaar geleden hetzelfde met Koot verhuizers meegemaakt. Na vele telefoontjes zijn wij uiteindelijk naar de geschillencommissie gestapt. Koot nam niet eens de moeite om op te dagen bij de zitting. Wij zijn door de geschillencommissie in het gelijk gesteld en hebben een aantal weken later het toegekende schadebedrag van Koot ontvangen.
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf dergelijke praktijken er nog steeds op nahoudt, maar bovenal zonde van al de tijd en moeite die betalende klanten moeten steken in een eerlijke en fatsoenlijke behandeling.
Vriendelijke groeten,
Niels
Jammergenoeg hebben wij een paar jaar geleden hetzelfde met Koot verhuizers meegemaakt. Na vele telefoontjes zijn wij uiteindelijk naar de geschillencommissie gestapt. Koot nam niet eens de moeite om op te dagen bij de zitting. Wij zijn door de geschillencommissie in het gelijk gesteld en hebben een aantal weken later het toegekende schadebedrag van Koot ontvangen.
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf dergelijke praktijken er nog steeds op nahoudt, maar bovenal zonde van al de tijd en moeite die betalende klanten moeten steken in een eerlijke en fatsoenlijke behandeling.
Vriendelijke groeten,
Niels