ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben karin en ben 25 jaar en woon samen met mijn vriend en heb samen met hem een dochtertje van 1.5 jaar oud.
we hebben afgelopen zomer iemand laten komen van een berdrijf die in kunstofkozijnen werkt.
we wilden wel een gesprek en hij mocht ook een prijs opgave maken, maar wel met dikke na druk dat we nergens aan vast kwamen te zitten!!.
zoiets doe je niet zomaar, het is toch wel weer een flinke investering.
helaas kregen wij de finaciering niet rond, omdat ik om een hele lullige bedrag geregistreerd sta bij de BKR (hier wist ik niks van af)
nou goed, dit hadden we door gegeven aan Niklo (kunstofkozijnen) dat wij de financiering niet rond kregen, maar waar zij op terug reageerden dat ZIJ wel iemand hadden die voor ons kon kijken of we het wel rond konden krijgen.
tot nu toe heb ik mijn poot stijf gehouden en gezegd dat ik bij mijn eigen finacieel adviseur blijf!!
Niklo eist nu van ons dat wij minstens 2 afwijzingen hebben van 2 banken willen wij onder de overeenkomst uit komen.
wij hebben destijds alleen een prijsogave laten maken met nadruk ook op het papier "onder voorbehoud van financiering" de man van Niklo zei dat dit geen probleem was en dat we nergens aan vast zaten.
verder hebben wij nog niks gedaan, het liefste wilde zij al iemand laten komen om de boel te laten opmeten.
maar dat wilden wij niet, al helemaal niet omdat het finacieel niet rond komt!!
in hoe verre staan zij in hun recht??
kunnen wij hier onderuit????
groetjes
karin