Goede middag,
Ik wil graag mijn kunststof kozijnen laten schoonmaken,een paar offertes aangevraagd ,de ene gaat wax de andere met n-coat clean care gebruiken en andere helemaal nix,dus wat is de beste keuze?
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kuststof Kozijnen schoonmaken
-
Re: Kuststof Kozijnen schoonmaken
Probeer het eens met de groene kant van een keukensponsje en Vim.
Kunststof kozijnen kunnen het best gewoon worden meegenomen met het ramen zemen; 1 x per jaar een wax laag erover en ze kunnen er weer tegen. Laat u dus niks extra's aansmeren dan alleen die wax laag.
Nieuwe nog in garantie zittende advies vragen bij verkoper....
Maar bij oude verweerde moeten soms middelen gebruikt worden om het weer toonbaar te maken.
Geven ze garantie op de behandeling dat het een bepaalde tijd blijft zitten?
Ik heb zelf een kozijn met auto poets middel gereinigd en opnieuw beschermd en dat beviel prima.
Er zijn diverse Kunststof reinigingsmiddelen maar niet elk product is geschikt voor elk kozijn.
Er zijn diverse soorten plastic.
Is het PVC of ABS of andere kunststof?
Maar bij oude verweerde moeten soms middelen gebruikt worden om het weer toonbaar te maken.
Geven ze garantie op de behandeling dat het een bepaalde tijd blijft zitten?
Ik heb zelf een kozijn met auto poets middel gereinigd en opnieuw beschermd en dat beviel prima.
Er zijn diverse Kunststof reinigingsmiddelen maar niet elk product is geschikt voor elk kozijn.
Er zijn diverse soorten plastic.
Is het PVC of ABS of andere kunststof?