Heeft er iemand ervaring met Bruynzeel kranen en regendouches.
Mijn oog is gevallen op de Kuna lijn. Gaat zowel om de regendouche als de badkraan.
Ik kende Bruynzeel niet als kranenmerk, vandaar de vraag of deze kranen/douches van goede kwaliteit zijn (specifiek de Kuna lijn). Bijv in vergelijking met Hansgrohe Croma select s serie.
Bedankt alvast.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwaliteit Bruynzeel kranen?
-
stofzuigertje
Re: Kwaliteit Bruynzeel kranen?
Vermoedelijk laten ze ergens een huismerk maken met hun merk logo erop...
Je weet nooit wat je koopt...
Net als Ikea apparatuur je pas de echte fabriek te horen krijgt als je voor garantie een apparaat moet laten herstellen.....
Je weet nooit wat je koopt...
Net als Ikea apparatuur je pas de echte fabriek te horen krijgt als je voor garantie een apparaat moet laten herstellen.....
Meestal staat op de verpakking de naam van de fabrikant. Bestel je via internet dan moet je maar geloven dat Bruinzeel een goed merk is.
De kranen zijn niet van Bruynzeel, ze laten ergens anders het naampje er op zetten, als je dus problemen hebt met deze kranen komt er een monteur van een ander bedrijf deze repareren, ik heb heel slechte ervaringen met deze kranen, is twee maal na gekeken en heb toe maar een kredit nota gekregen kan ik eindelijk een goede IKEA kraan kopen. (die zijn in ieder geval 2 x goedkoper en 2x beter.....)