LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwantum
Kwantum
Tot mijn verbazing kom ik er achter dat als je bij kwantum stoffen lamellen koopt ( gratis op maat gemaakt ) deze lamellen niet los kunt bijkopen,alleen per komplete set dus met het duurste gedeelte de rails erbij.
Alleen de kunstof lamellen zijn los of per doos te koop.
Bij de aankoop is dit niet verteld,en de verkoopster verklaard dat zij dit nooit doen ook.
Volgens mij is dit zelfs strafbaar door deze informatie achter te houden.
Dit heeft tot gevolg :
- dat als er iets gebeurt met een lamel je dan een " gat " in je raam hebt wat niet meer te dichten is.
- dat garantie niets voorsteld want een nieuwe lamel is niet leverbaar, zonder dat je er een nieuwe rails bij koopt.
- dit hetzelfde zou zijn als dat ik met een mankement aan een wiel van mijn nieuwe auto,bij de garage verteld word dat ik maar een nieuwe auto aan moet schaffen,want dat wielen niet los geleverd worden.
Mischien een leuk onderwerp voor radar ?
Alleen de kunstof lamellen zijn los of per doos te koop.
Bij de aankoop is dit niet verteld,en de verkoopster verklaard dat zij dit nooit doen ook.
Dit heeft tot gevolg :
- dat als er iets gebeurt met een lamel je dan een " gat " in je raam hebt wat niet meer te dichten is.
- dat garantie niets voorsteld want een nieuwe lamel is niet leverbaar, zonder dat je er een nieuwe rails bij koopt.
- dit hetzelfde zou zijn als dat ik met een mankement aan een wiel van mijn nieuwe auto,bij de garage verteld word dat ik maar een nieuwe auto aan moet schaffen,want dat wielen niet los geleverd worden.
Mischien een leuk onderwerp voor radar ?
Re: Kwantum
Waarom zou dit strafbaar zijn? U heeft als consument ook een onderzoek plicht.Volgens mij is dit zelfs strafbaar door deze informatie achter te houden.
Ach joh...we zoeken zelf iets niet goed uit en dan heeft de winkel het weer gedaan... en we gaan meteen van alles roepen zonder verstand van zaken.
maar wél de weg weten naar Klaagland.
maar wél de weg weten naar Klaagland.
Sorry, ik werk niet bij de binnenlandse veiligheidsdienst om dit uit te zoeken.
We hebben een grappenmaker hier. Dus het bericht is gewoon geplaatst om dit bedrijf zwart te maken?Scotsman schreef:Sorry, ik werk niet bij de binnenlandse veiligheidsdienst om dit uit te zoeken.
-
Sja, en als je nou geen lamellen hebt maar gordijnen, en een jaar nadat die stof uit het assortiment is verdwenen, hangt je kat er in... Dan zit je ook met een gat dat je niet meer kunt vervangen.
Sowieso, als het gordijnen zijn met een patroon, en er ééntje vervangen moet worden, ook al is de stof nog leverbaar, heb je een probleem.
Sowieso, als het gordijnen zijn met een patroon, en er ééntje vervangen moet worden, ook al is de stof nog leverbaar, heb je een probleem.
Het moet toch niet véél gekker worden Dus u hoeft bij aankoop zelf niets te doen of te verifieren maar de cassiere/verkoopster heeft jegens u een informatieplicht? Bwoehahaha!Scotsman schreef: Bij de aankoop is dit niet verteld,en de verkoopster verklaard dat zij dit nooit doen ook.
de garantie houdt dan dus in dat als er iets mis is met je lamellen, je een complete set krijgt. Helemaal goed toch?Scotsman schreef: - dat garantie niets voorsteld want een nieuwe lamel is niet leverbaar, zonder dat je er een nieuwe rails bij koopt. ?
Dan voortaan toch maar kopen bij de (kleinere) speciaalzaak waar je precies kunt krijgen wat je wilt. Maar dan niet zeuren over de hoge prijs.