eind 2009 hebben wij bij de vve melding gedaan dat wij lekkende druppels hadden van het balkon boven ons. daar de buitenkant van ons appartementen complex door de vve onderhouden word.
pas ergens in 2011 zijn ze een keertje komen kijken en werd het een kat en muis spelletje tussen de schilder en de aannemen er was betonrot geconstateerd de aannemen zou dit weg gehaald hebben en de schilder zou er een water afstotende coating over heen moeten zetten nou na al dit gedoe weer een jaar verder 2012... nog steeds een lekkend balkon waar wij dus geen gebruik van kunnen maken omdat je de ene vieze druppel na de andere op je hooft krijgt verf is geheel aangetast en laat geheel los, inmiddels hebben ze het balkon boven ons gerepareerd maar nog steeds blijft het lekken en lekken. 2013 komen er weer allemaal mannetjes en aannemers en gedoe en er word nog steeds niks gedaan!!!
er is toestemming van alle lede van de vve en buurtbewoners dat dit gedaan moet worden nu wil ik verdere actie ondernemen van na 3,5 jaar zijn wij het behoorlijk zat van het kastje naar de muur gestuurd te worden !!!!!
ons huis staat ook nog in de verkoop en het is nou niet echt verkoop bevorderlijk zo lelijk en vies balkon aan de buitenkant waar wij zelf nix aan kunnen en mogen doen. help~!!!!
wie kan ons helpen welken stappen we moeten en kunnen ondernemen?! wij zijn inmiddels radeloos
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lekkend balkon vve doet niets!
-
Re: lekkend balkon vve doet niets!
Is er geen afvoer op dat balkon voor het hemelwater? En zo ja, zou het kunnen dat die afvoer verstopt is?
ja zie zit er en nee die is niet verstopt.. er is betonrot aanwezig geweest is eruit gehaald en toen het balkon boven ons weer dicht gegooit.. maar het gewoon na 3,5 jaar niets aan ons probleem veranderd en ik sta ik me recht maar weet gewoon niet welke stappen ik nu verder ken ondernemen daar de kosten voor de vve zijn en niet voor mij zelf!
Wat dacht je van zelf een VvE vergadering uitschrijven? Dat mag elk lid van de VvE doen, als je aan een paar simpele mitsen en maren voldoet. De belangrijkste zijn
A) iedereen uitnodigen, dus niet die vervelende buren overslaan.
B) op tijd de uitnodiging sturen, denk aan 3 a 4 weken van te voren.
C) bij die uitnodiging een agenda voor de vergadering doen, met de onderwerpen, en waar over gestemd zal worden.
ad C) over dingen die niet op de agenda staan maar toch besproken worden tijdens de vergadering, denk aan de rondvraag, mag niet gestemd worden, aangezien sommige niet aanwezige leden mogelijk volmachten afgeven aan andere leden, om namens hen te stemmen over dingen op de agenda.
A) iedereen uitnodigen, dus niet die vervelende buren overslaan.
B) op tijd de uitnodiging sturen, denk aan 3 a 4 weken van te voren.
C) bij die uitnodiging een agenda voor de vergadering doen, met de onderwerpen, en waar over gestemd zal worden.
ad C) over dingen die niet op de agenda staan maar toch besproken worden tijdens de vergadering, denk aan de rondvraag, mag niet gestemd worden, aangezien sommige niet aanwezige leden mogelijk volmachten afgeven aan andere leden, om namens hen te stemmen over dingen op de agenda.