Ik heb problemen met een loodgieter. Mijn huis is gerenoveerd en ik heb o.a. een nieuwe c.v. laten plaatsen en een nieuwe badkamer en toilet. Na de renovatie wordt het huis verkocht. De loodgieter die de c.v. heeft aangelegd heeft zelf aangeboden om de badkamer en toilet te installeren. Het tegelwerk is door een aannemer gedaan. De loodgieter gaf aan dat hij niet de allergoedkoopste is, maar wel een vakman. (Nou niet dus.)
Toen hij de toiletten heeft geïnstalleerd heeft hij gezegd dat tegenwoordig het toilet niet meer wordt afgekit, maar als de nieuwe bewoner dat wil kan dat alsnog.
Nu is het zover dat er dus inderdaad gekit moet worden, maar nu zegt hij dat de aannemer dat hoort te doen en dat dat zo is beslist door Uneto VNI. Weet iemand hier of dit echt zo is of belazert hij alweer de boel. Ik heb namelijk aangegeven dat er strak en netjes gekit moet worden en hij kan dat denk ik niet. We hebben veel meer problemen met hem maar deze probeert hij af te schuiven.
Alvast bedankt voor eventueel advies.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Loodgieter wil niet afkitten
Re: Loodgieter wil niet afkitten
Heb je iets op papier staan over wat hij zou moeten doen en wat niet? In de offerte bijvoorbeeld.
Re: Loodgieter wil niet afkitten
Kitten is normaal gesproken werk voor de tegelzetter.
Een installateur wil je ook niet laten kitten.
Een installateur wil je ook niet laten kitten.